˝هیولا˝ نیمه مهرماه بیدار می‌شود/ خانه سینما دردی درمان نمی‌کند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

محسنی‌نسب در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

محسن محسنی نسب از آغاز فیلمبرداری هیولا در پانزدهم مهرماه امسال خبرداد.

محسن محسنی نسب کارگردان سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ممتاز نیوز دربارهٔ آخرین وضعیت ساخت فیلم “هیولا” گفت: فیلمنامه در مرحله نگارش است و سعید آقاخانی به زودی بازنویسی نهایی آن را به اتمام می رساند. قرار است ۱۵ مهرماه فیلم را کلید بزنیم. با بازیگران مختلفی از سینمای ایران توافق کرده ایم اما هنوز هیچ کدام قطعی نشده اند. البته سعید آقا خانی نقش کوتاهی را در این فیلم بازی خواهد کرد.

محسنی نسب دربارهٔ فعالیت های خود در زمینه فیلمسازی اضافه کرد: فیلمنامه‌ای را تحت عنوان “شعله” آماده ساخت دارم که تصمیم دارم بلافاصله بعد از پایان فیلمبرداری “هیولا” این فیلم را جلوی دوربین ببرم.

تهیه کننده فیلم “هیولا” دربارهٔ وضعیت این روزهای سینمای ایران گفت: تا زمانی که کارگردان به جایگاه اصلی خود در سینمای ایران باز نگردد وضعیت به همین روال ادامه پیدا خواهد کرد. کارگردان نفر چهارم و پنجم یک پروژه است و تنها کسی که در یک اثر سینمایی جایگاهی ندارد کارگردان است. سینمای ایران در دهه شصت از نظر تفکر و جایگاه در موقعیت بالاتری از جایگاه فعلی قرار داشت. برای رسیدن به آن فضا باید کارگردانان سینمای ایران به جایگاه اصلی خود بازگردند.

کارگردان فیلم “یاسهای وحشی” با اشاره به بحران مخاطب در سینمای ایران تصریح کرد: فیلم یاس های وحشی من در زمان خودش با ده میلیون مخاطب و قیمت بلیط در آن مقطع، یکی از پرمخاطب ترین فیلم های سینمای ایران بوده است. اما امروز کدامیک از فیلمسازان سینمای ایران مجموع آثارشان و حتی دو فیلم آخرشان می تواند چنین مخاطبانی را با خود همراه کند؟

محسنی نسب دربارهٔ از سرگیری فعالیت‌های خانه سینما گفت: خانه سینما هیچ دردی را درمان نمی کند، به طور کلی سینمایی که وابسته به دولت باشد هیچ اتفاقی برایش نخواهد افتاد. فعالیت های صنفی در سینمای ایران معنایی ندارد.

محسنی نسب ضمن در خواست از کارگردانان سینمای ایران در پایان حرفهایش گفت: من از کارگردان سینمای ایران می خواهم که مستقل بمانند و همگی زیر یک چتر واحد تحت عنوان کارگردانان سینمای ایران گردهم آیند.
 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.