˝پرواز زنبورها˝ امرایی ˝به ما متهمیم˝ قنبری تبدیل شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تغییر کارگردان و ادامه فیلمبرداری پروژه ناتمام؛

محسن علی اکبری از تغییر پروژه سینمایی ˝پرواز زنبورها˝ به ˝ما متهمیم˝ خبرداد.

محسن علی اکبری در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین دربارهٔ نهایی شدن وضعیت پروژه “پرواز زنبورها” گفت: قبل از جشنواره فیلم فجر فیلمبرداری فیلمی را تحت عنوان “پرواز زنبورها “در شمال کشور آغاز کردیم که کارگردانی آن برعهده حامد امرایی بود. در ابتدا قرار بود که در این پروژه با خانم قاضیانی و حمید فرخ نژاد همکاری داشته باشیم که از ابتدای مسیر خانم هنگامه قاضیانی بیمار شدند و ما تصمیم گرفتیم که تا بهبودی ایشان ، بخش های مربوط به شمال کشور را فیلمبرداری کنیم و تعدادی سکانس را هم با بازی حمید فرخ نژاد گرفتیم.

علی اکبری ادامه داد: از اواسط کار تصمیم گرفته شد برای تمرکز بیشتر بر روی فیلمنامه کار متوقف شود. بعد از جشنواره کارگردان این فیلم حامد امرایی در گیر یک پروژه تلویزیونی شدو من از رهبر قنبری درخواست کردم که کارگردانی این فیلم را برعهده بگیرد. عنوان فیلم و فیلمنامه به “ما متهمیم” تغییر کرد و رهبر قنبری کارگردان این پروژه است.

این تهیه کننده سینما در ادامه گفت: از امروز فیلمبرداری بخش های مربوط به شمال از سر گرفته می گردد و گروه روز قبل عازم شمال کشور شدند تا فیلمبرداری این فیلم را آغاز کنند.

تهیه کننده فیلم” استرداد” در خصوص توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم “استرداد” گفت: هنوز حق امتیاز نمایش خانگی این فیلم را به موسسه واگذار نکردیم. می خواهیم فیلم را در کشورهای شرقی و بلوک شرق اکران کنیم.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.