˝چکمه‌های آنچنانی˝ جری میچل و روزهای شلوغ برادوی

۲۱فروردین۱۳،

اجرای نمایش موزیکال ˝چکمه‌های آنچنانی˝ با طراحی و کارگردانی جری میچل در تئاتر برادوی نیویورک، را به سبب استقبال خوب تماشاگران از این نمایش به مدت یک هفته تمدید شد.

به گزارش هنرآنلاین، نمایشنامه موزیکال “چکمه‌های آنچنانی” را هاروی فیراشتاین، نمایشنامه‌نویس مطرح و دارنده چهار جایزه تونی، به رشته تحریر درآورده و سیندی لاپر، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ و برنده جایزه گرمی، کار ساخت موسیقی و ترانه‌های این نمایش موزیکال را برعهده داشته است.

بنابر این گزارش، داستان “چکمه‌های آنچنانی” دربارهٔ یک کفاش معمولی است که برای نجات تجارت خانوادگی و حفظ کار کارگرانش، آغاز به دوخت کفش‌های فانتزی می‌کند.

نقش‌های اصلی این نمایش موزیکال را گلن کلوز و لیزا مینلی برعهده دارند و با توجه به مایه‌های کمدی این نمایشنامه موزیکال، پیش‌بینی می‌شود که با اجرای چکمه‌های آنچنانی” برادوی روزهای شلوغی را پیش رو داشته باشد.

سیندی لاپر در واکنش به استقبال خوب تماشاگران از این نمایش موزیکال و احساس خود به یورونیوز گفته: “این نمایشی زنده است و هنگام هر اجرا، تماشاگران برای تشویق ایستادند، خندیدند و گریه کردند. این نمایش سبب می‌شود احساس خوبی داشته باشند و بهتر از این نمی‌شود. به همین خاطر من هم افتخار می‌کنم که بخشی از این مجموعه هستم.”

لیزا مینلی، بازیگر این نمایش موزیکال نیز با تمجید از خلاقیت سیندی لاپر اظهار داشته: “به نظرم او هر کاری می‌تواند انجام دهد. او با استعداد است و همچنین دوست و شخص بسیار خوبی است. او بسیار قوی است و من همیشه برای دیدن نمایش‌های سیندی لاپر مشتاق و هیجان زده می‌شوم.”

گلن کلوز، دیگر بازیگر آمریکایی موزیکا چکمه انچنانی هم با تاکیر بر خلاقیت منحصربفرد سیندی لاپر می‌گوید: “شهامت، شجاع او برای من شگفت‌آور است و به نظرم برادوی به نیروهای تازه و خلاق همچون لاپر احتیاج دارد و باید به دنبال چنین اشخاصی که برای دیگران الهام بخشند می باشند باشد.”

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.