˝ژیوار˝ به نفع کودکان کار به صحنه می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه ژیوار به سرپرستی و خوانندگی ژیوار شیخ الاسلام ۱۱ و ۱۲ آبان در تهران به صحنه می‌رود.

ژیوار شیخ‌الاسلام، در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: گروه “ژیوار” ۱۱ و ۱۲ آبان ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری به اجرای برنامه می‌پردازد.

این خواننده در ادامه بیان کرد: این کنسرت شامل دو بخش است که بخش اول به موسیقی کردی و بخش دوم به موسیقی فارسی اختصاص دارد. همچنین در این اجرا از حرکات آئینی و سنتی کردستان استفاده می‌شود.

سرپرست گروه “ژیوار “در ادامه تاکید کرد: بخش اول این اجرا به آواز، گروه‌نوازی، تکنوازی تنبک، تکنوازی عود و کمانچه اختصاص دارد. همچنین در بخش کردی به اجرای قطعات مقام سحری و مقام کردهای خراسان می‌پردازیم و قراراست در این کنسرت قطعاتی از ساخته‌های خودم برای بانوان اجرا شود.

شیخ‌الاسلام خاطرنشان کرد: بخشی از در آمد این کنسرت به زنان کارآفرین و کودکان کار اختصاص دارد و تنها هدف ما این است که حداقل بتوانیم کار کوچکی برای آنها انجام دهیم.

ژیوار شیخ‌الاسلام در پایان دربارهٔ اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت مانند کنسرت‌های قبلی سوگل خجسته(نی)، شیوا عابدی(کمانچه)، یاسمین شاه‌حسینی (عود)، ساینا طهماسب زمانیان (تار)، زهرا نادری(دف و دهل)، صبا جمالی(قانون) و… از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند. همچنین من به عنوان خواننده و سرپرست با این گروه همکاری می‌کنم.

پایان پیام/۴۶/ب
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.