˝کافی شاپ˝ شهرام زندی منتشر می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم ˝کافی شاپ˝ با صدای شهرام زندی که در مراحل ضبط قرار دارد اوایل سال آینده منتشر می‌شود.

شهرام زندی، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار یافتن یک اثر موسیقایی هستم که این آلبوم در مراحل ضبط قرار دارد و اوایل سال آینده روانه بازار موسیقی می گردد.

این خواننده در ادامه بیان کرد: عنوان این آلبوم “کافی شاپ” است که پنج قطعه آن ضبط شده است و سه قطعه دیگر نیز مانده که پس از اتمام مراحل نهایی به دنبال اخذ مجوز می رویم.

زندی تاکید کرد: این اثر موسیقایی شامل هشت قطعه است که نام بعضی از قطعات آن کافی شاپ، دردونه، چشمک و… است. همچنین در این آلبوم دو قطعه کانتری نیز وجود دارد.

این خواننده در ادامه خاطرنشان کرد: در این اثز حسین طاهری، امیرعباسیان، پژمان مبرا و… آهنگسازی قطعات را بر عهده داشته اند و اشعار از محسن مهرابی، سالار زنگنه، فریبا وکیلی و… است.

شهرام زندی افزود: کیوان حقیقت، مصطفی چاووشی، علیرضا سمیعی تهرانی، پژمان مبرا به عنوان نوازنده در این آلبوم حضور دارند. همچنین در این اثر موسیقایی از گیتار، پرکاشن، کیبورد و… استفاده شده است.

گفتنی است، چندی پیش سومین آلبوم شهرام زندی با عنوان “ستاره” روانه بازار موسیقی شد که این اثر موسیقایی شامل ۱۱ قطعه است و نام بعضی از قطعات آن بیا بیا، خیال، چشمک، خاتون قصه و… است.

همچنین شهرام زندی، سپنتا خدایاری، محسن کیازاده، علیرضا صنیعی آهنگسازی قطعات این آلبوم را بر عهده داشته اند.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.