˝کلاس هنر پیشگی˝ دیروز وارد شبکه نمایش خانگی شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلم ˝کلاس هنر پیشگی˝ دیروز ۲۳ فروردین با همت موسسه رسانه های تصویری در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ فیلم کلاس هنر پیشگی به کارگردانی علیرضا داوود نژاد روز قبل ۲۳ فروردین با همت موسسه رسانه های تصویری در شبکه ویدئویی کشور توزیع شد.

این در حالی است که بعضی از رسانه ها طی روزهای قبل خبر توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی را اعلام کرده بودند اما این فیلم روز قبل ۲۳ فروردین به طور گسترده در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

“کلاس هنر پیشگی” تازه ترین ساخته علیرضا داوود نژاد در مقام کارگردان است که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اکرانشد و توانست رضایت مخاطبان و منتقدین سینمای ایران به خود اختصاص دهد. در همین دوره از جشنواره جایزه ویژه هیات داوران به خانواده داوود نژاد و شخص کارگردان اعطا شد.

“کلاس هنرپیشگی” در اواسط آبان ۱۳۹۰ در شمال کشور کلید خورد و در بهمن ماه همان سال به پایان رسید و لوکیشن‌های آن در تهران و شمال فیلم‌برداری شده است. علیرضا داوودنژاد برای درمان پسرش، رضا، مدتی کار ساخت این فیلم را متوقف نمود و پس از بهبودی او کار تدوین و ساخت موسیقی فیلم را از سر گرفت.

این فیلم در اکران عمومی با چند سالن سینما و اکران محدود توانست مخاطبان را با خود همراه کند.

از ویژگی های نسخه نمایش خانگی این فیلم می توان به کیفیت (Full Hd) آن اشاره کرد.

رضا داوودنژاد، محمدرضا داوودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، مهرداد کیش مهر، احترام‌السادات حبیبیان، عباس حبیبیان، مسعود میری، کیارش داودنژاد، یلدا محمودی، انوش محمودی، کبری حسن‌زاده، اقدس سعادت رضایی، زهرا حبیبیان و مهرانگیز عدالت در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به علیرضا داوود نژاد همراه با کیومرث پوراحمد در بخش تدوین و امیر واجدسمیعی در زمینه موسیقی نام برد.

علیرضا علویان در بخش صدا گذاری، عباس رحیمی مدیر فیلم‌برداری، سجاد سپهری شکیب فیلم‌بردار، علی گراکوهی صدابردار و امیرعلی واجد سمیعی به عنوان دستیار کارگردان، علیرضا داودنژاد را در تولید این فیلم یاری کردند.

فیلم سینمایی “کلاس هنرپیشگی” روایتی از یک کلاس هنرپیشگی است که ضمن آموزش، داستانی با الهام از مسایل روز در آن روایت می‌شود.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.