˝کی می‌رسد باران˝ به بازار موسیقی می‌رسد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم موسیقی ˝کی می‌رسد باران˝ به آهنگسازی کیوان ساکت و خوانندگی سینا سرلک ماه آینده منتشر می‌شود.

کیوان ساکت ، نوازنده و آهنگساز موسیقی سنتی؛ در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین؛ با اعلام خبر آماده بودن آلبوم تازه خود برای حضور در بازار گفت: آلبوم تازه خود را با عنوان “کی می رسد باران” آماده انتشار یافتن دارم که قرار است از سوی موسسه فرهنگی-هنری راوی آذرکیمیا منتشر و روانه بازار موسیقی شود.

این آهنگساز در ادامه از جزییات این آلبوم گفت: آلبوم “کی می رسد باران” شامل ۸ قطعه موسیقی است که اشعار آن توسط هرمز ناصر شریفی سروده شده و دکلمه آنها را نیز ایشان شخصا به عهده دارد.

وی با بیان اینکه این آلبوم از تنوع خاصی برخوردار است، تاکید کرد: این آلبوم را می توان در نوع خود، کاری متفاوت و نو دانست که به خلق فضاهای تازه و بدیع منجر شده است.

وی افزود: تمامی مراحل تولید آلبوم به پایان رسیده و با طی کردن مرحله انتشار یافتن اینسرت که در آخرین لحظات متوجه شدیم جابجا چاپ شده، روانه بازار موسیقی خواهد شد. من به عنوان آهنگساز این اثر سعی کرده ام صدادهی مختلفی را تجربه کنم که برای این منظور از سازهای کوبه ای بهره گرفته ام.

ساکت خاطر نشان کرد: من آن تنهاترین مردم، دره گرگ ها، کی می رسد باران، خورشید و ماه، آئینه ای برای آسمان، بدون کلام، تکنوازی تار کیوان ساکت به یاد جلیل شهناز و قطعه ارکسترال بدون کلام تشکیل قطعات این آلبوم می باشند.

آلبوم “کی میرسد باران” توسط شرکت فرهنگی-هنری راوی آذرکیمیا از اول مهرماه پخش سراسری خود را آغاز می کند.

پایان پیام/۴۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.