˝یاداشت‌های یک زن خانه‌دار˝ سریال می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مسعود کرامتی قرار است در صورت فراهم شدن بودجه لازم، مجموعه تلویزیونی ˝یاداشت های یک زن خانه دار˝ را جلوی دوربین ببرد.

مسعود کرامتی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص وضعیت اکران فیلم “گنجشک اشی مشی” گفت: این فیلم در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان و سی و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد و مورد توجه قرار گرفت. فیلم‌هایی که فارابی تهیه‌کنندگی آن را برعهده می‌گیرد، معمولا دیر به اکران می‌رسند و مسئولین تمایل بسیاری به اکران این فیلم‌ها ندارند. ما درتلاش هستیم که این فیلم را در فصل مناسبی اکران کنیم تا بتواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

کرامتی در خصوص فعالیت‌های تازه اش گفت: اگر همه چیز بر وفق مراد پیش برود قرار است مجموعه تلویزیونی “یادداشت‌های یک زن خانه دار” را جلوی دوربین ببرم.

کرامتی ادامه داد: این سریال از مضمون خانوادگی و اجتماعی برخوردار است و به راوی یک قصه آپارتمانی است. هنوز تصمیم برای انتخاب بازیگران این مجموعه تلویزیونی نگرفت‌ام و اگر بودجه این سریال فراهم شود به زودی فیلمبرداری آن را آغاز خواهم کرد.

کارکردان فیلم “روز کارنامه” در خصوص فعالیت‌هایش در سینما گفت: در حال حاضر درگیر این مجموعه تلویزیونی هستم و در سینما فعالیتی نخواهم داشت.

کارگردانی اپیزود سوم از فیلم “گنجشک اشی مشی” با عنوان”بن‌بست” آخرین فعالیت مسعود کرامتی در حوزه سینما بوده است. در این اپیزود سروش صحت، نگار عابدی و مسعود کرامتی بازی می‌کنند و دو بازیگر نوجوان به نام‌های پوریا ایمانی و خشایار قهرمانی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.