˝یک تنبیه باشکوه˝ به حافظ رسید

اجرای نمایش ˝یک تنبیه با شکوه˝با کارگردانی و طراحی بهزادمرتضوی، که به دلیل آسیب دیدگی فقیهه سلطانی بازیگر نمایش، بلاتکلیف شده بود در موعد مقرر خود، چهارشنبه، ۲۶ مهرماه، در تالار حافظ اجرا می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، فقیهه سلطانی، یکشنبه گذشته، هنگام اجرای بازبینی این نمایش، در اثر یک سانحه از ناحیه بینی آسیب دید و همین امر موجب توقف تمرینات و بلاتکلیفی اجرا شد.

به گفته بهزاد مرتضوی، طراح و کارگردان نمایش، روز گذشته پس از مشاوره با پزشکان و اجازه گروه درمانی، قرار شد این بازیگر چهارشنبه، ۲۶ مهرماه، به صحنه رود و مراحل درمان او پس از اجرای عمومی انجام شود. بنابراین پیش فروش بلیت نمایش از امروز، سه شنبه ۲۵ مهرماه، درگیشه تالار حافظ آغاز می‌شود.

در نمایش “یک تنبیه با شکوه”، نوشته امید سهرابی، داستان زن و شوهر جوانی روایت می شود که درموقعیتی خاص گرفتار شده و دست به کاری می زنند که برای آن باید تنبیه شوند، تنبیه این زن وشوهر نمایش زندگی خودشان است؛ بنابراین آنان شروع به نمایش زندگی خود می کنند.

دیگر عوامل اجرایی این نمایش عبارت اند از: ابراهیم اثباتی آهنگساز، سیامک احصایی مشاور طراح صحنه، ماریا حاجیها طراح گریم، نرمین نظمین طراح لباس، مهدی خان احمدی دستیارکارگردان و برنامه ریز، شادی اسدپور منشی صحنه، مهران زمانی طراح پوستر و بروشور و سارا ساسانی عکاس.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.