˝ دربست آزادی˝ اکران می گردد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

همزمان با جام جهانی/

فیلم سینمایی ˝دربست آزادی˝ ساخته مهرشاد کارخانی همزمان با آغاز بازی های جام جهانی فوتبال، در سینماهای تهران و شهرستان ها اکران عمومی می گردد.

به گزارش سرویس سینمایی هنرآنلاین ،پنجمین فیلم سینمایی کارخانی قرار است از اوایل تیر ماه همزمان با آغاز بازی های جام جهانی فوتبال در سینماها روی پرده برود.

“دربست آزادی” پیش از این در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در آمد و مورد توجه منتقدین قرار گرفت. همچنین در سالن نمایش این فیلم در برج میلاد علی پروین با توجه به اینکه دخترش (لادن پروین) در این اثر به ایفای نقش نیز پرداخت، حضور داشت و به تماشای این فیلم در میان هنرمندان و اهالی رسانه نشست.

در خلاصه داستان “دربست آزادی” آمده است: دو جوان یک روز تصمیم می‌گیرند برای گرفتن طلب‌شان در شهر راهی شوند…

در این فیلم امید علومی، حسام شجاعی، سحر قریشی، سروش صحت، لادن پروین، مانی حیدری، کرامت رودساز، ذبیح افشار با حضور شهره قمر و با هنرمندی رضا ناجی به ایفای نقش می پردازند.

عوامل تولید “دربست آزادی” عبارتند از:فیلمنامه: مهرشاد کارخانی با همکاری مجید رحیمیان، کارگردان:مهرشاد کارخانی، مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، صدابردار:اسحاق خانزادی، طراح صحنه و لباس:علی ابراهیمی، طراح گریم:نیلوفر گوهر دوست، تدوین: فرامرز هوتهم، میکس و صداگذاری:اسحاق خانزادی و علی ابوالصدق، موسیقی:ستار اورکی، عکاس:مریم جوادی، مجری طرح و سرمایه گذار:رضا سلامی و تهیه کننده محمد قاضی.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.