آئودی پرونده نانوک را بایگانی کرد

۱۲ تیرماه ۱۳،

آئودی پرونده نانوک را بایگانی کرد

Bookmark and Share

یکی از مدیران آئودی اعلام کرده این کارخانه قصد ندارد مدل تقویت شده آر اس از ای۸ به بازار عرضه کند. همچنین آئودی اعلام کرده کانسپت نانوک که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در غرفه آئودی به نمایش درآمد هم تولید نخواهد شد. 
استفان ریل، مهندس ارشد بخش کواتروی آئودی به مجله آمریکایی کار اند درایور گفته «هر مدل آراس باید ۲۰ تا ۲۵ درصد از مدل اس آئودی قوی‌تر باشد. در چنین حالتی ساخت مدل آراس۸ توجیه پذیر نیست.» 

مدل اس۸ سال ۲۰۲۴ یک موتور چهار لیتری هشت سیلندر با دو توربو دارد که ۵۲۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی برای مدل پیشنهادی آراس۸ باید حدود ۶۳۰ تا ۶۵۵ اسب بخار نیرو داشته باشد که برای یک سدان چهار در نیروی بسیاری است. در صورت تولید چنین خودرویی، این سدان لوکس حتی از مدل آر۸ هم قوی‌تر خواهد بود. اگر این ماشین تولید می‌شد رقیبی جدی برای مرسدس بنز اس۶۵ ای ام جی بود اما به نظر میرسد مدیران آئودی اعتقادی به موفقیت یک سوپرسدان ندارند. 

مجله کار اند درایور همچنین نوشته کانسپت نانوک تنها به اصرار فردیناند پیِچ، مدیر گروه فولکس‌واگن ساخته شد. آقای پیچ معتقد بود که کانسپت ایتال دیزان با آرم آئودی زیبا خواهد شد. به نوشته این ماهنامه هیچ برنامه‌ای برای تولید این خودرو وجود نداشت. اگر چه به احتمال بسیار موتور ده سیلندر دیزلی که بر روی این کوپه شاسی‌بلند نصب شده بود به زودی در نسل بعدی آئودی کیو۷ دیده شود. 

برچسب ها : آئودی | نانوک | آر اس ۸ | تاریخ : ۲۰۲۴/۱۰/۲۱
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.