آبی‌ها هر کاری دارند تعطیل کنند و به استادیوم بیایند

۱۶م اسفند ،

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با ایسنا، دربارهٔ دیدار این هفته تیمش برابر تراکتورسازی گفت: تراکتور تیم بسیار خوبی است و از طرفداران زیادی برخوردار است. این تیم بسیار قابل احترام و از شخصیت بالایی برخوردار است. همچنین بازیکنان بسیار خوبی در این تیم حاضر می باشند که نتایج تراکتور گواه همین مسئله است.

وی افزود: ما شناخت خوبی از تراکتور داریم و نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی شناخته‌ایم. خود آقای قلعه‌نویی هم با توجه به حضور سال قبل‌شان در این تیم شناخت کافی از این تیم دارند چرا که یک سری از بازیکنان تراکتور شاگردان خود ایشان در سال قبل بوده‌اند. دیدار رفت هم که برابر تراکتور شکست خوردیم شرایط خاصی داشت. امیر قلعه‌نویی در آن دیدار حاضر نبود و جو سنگینی در آن دیدار وجود داشت. به هر حال بازی روز جمعه بسیار حساس است و به سبب فاصله کم بین دو تیم فکر می‌کنم هر کسی که از کمترین اشتباه‌ها بیشترین استفاده‌ها را کند می‌تواند سه امتیاز را کسب کند.

او در پاسخ به این سوال که بسیاری از هواداران استقلال نگران می باشند که استقلال تنها به یک امتیاز برای حفظ صدرنشینی در این دیدار قناعت کند و بازی محتاطانه از استقلال شاهد باشیم گفت: مطمئن باشید برای تساوی به میدان نمی‌رویم. ما برای سه امتیاز برنامه داریم چرا که این سه امتیاز را در عمل ۶ امتیاز می‌دانیم. تراکتور یکی از رقبای ماست و من فکر می‌کنم قهرمانی را می‌توانیم در همین بازی رقم بزنیم. در این دیدار مسائل زیادی معلوم می‌شود و این قانون فوتبال است که باید رقیبان‌تان را ببرید تا قهرمان شوید.

آنالیزور استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که چقدر بازی‌های رودرروی استقلال، سپاهان، تراکتور و فولاد را موثر در قهرمانی می‌داند گفت: البته این تیم‌ها هم با یکدیگر بازی دارند ولی باز هم فکر می‌کنم پیروزی برابر تراکتورسازی تا ۸۰ درصد ما را قهرمان مسابقه‌ها می‌کند.

او در ادامه دربارهٔ نقش هواداران در روز جمعه افزود: هواداران استقلال در سرما و گرما یار ما بوده‌اند. من از همین جا می‌خواهم که آن‌ها با تمام وجودشان در روز جمعه حاضر شوند چرا که این دیدار حکم قهرمانی ما را دارد. اگر تاکنون در بازی‌های لیگ به سبب مشغله‌های مختلف حاضر نشده‌اند، هر کاری دارند در آن روز کنسل کنند و به استادیوم بیایند.

بیانی در پایان باز هم از نقش هواداران استقلال گفت و افزود: حضور هواداران قوت قلب بازیکنان ماست و حضور آن‌ها می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد. من دوست دارم تا هواداران استقلال ورزشگاه را پر کنند و نشان دهند که استقلال پرطرفدارترین تیم ایران است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.