آبی پوش ها فردا راهی قم می شوند

۱۳م اسفند ،

اخبار باشگاه استقلال :فوتبال آنلاین : تمرین تیم استقلال با حضور فرهاد مجیدی ومجتبی جباری برگزار شد.

به گزارش فوتبال آنلاین، تیم استقلال که خود را برای دیدار مقابل صبای قم آماده می کند از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در کمپ زنده یاد حجازی برنامه های آماده سازی خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی پوشان فرهاد مجیدی حضور داشت و در همان ابتدا حدود ۱۵ دقیقه با امیر قلعه‌نویی صحبت کرد و سپس زیر نظر دکتر حاج قاسم مربی بدنساز این تیم برنامه های آماده سازی را پشت سر گذاشت.

 مجتبی جباری که گفته می شد به سبب ضبط شدن پاسپورتش در تمرینات استقلال شرکت نمی کند امروز بدون مشکل در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد.

 فرزاد حاتمی مهاجم تیم استقلال در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشت.

 حنیف عمران زاده پس از یک روز غیبت در تمرینات استقلال امروز در کنار سایر بازیکنان برنامه های آماده سازی را پیگیری کرد. امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرد و در خصوص بازی با صبای قم با آنها به صحبت پرداخت.

 مجید صالح مربی استقلال امروز به سبب کسالت تنها با لباس شخصی برنامه های تاکتیکی بازیکنان را نظاره گر شد.

در حاشیه تمرین امروز بارش باران سبب شد تا ۱۰۰ تماشاگر حاضر در کمپ زنده یاد حجازی به زیر سکوها پناه ببرند.

 میثم بائو در حاشیه تمرین امروز حدود ۱۰ دقیقه با قلعه‌نویی صحبت کرد.

 ایمان موسوی نسبت به سایرین ۱۰ دقیقه زودتر محل تمرین را ترک کرد.

محور اصلی تمرین امروز استقلال، دویدن دور زمین، شوت به سمت دروازه و سانتر از جناحین بود. البته در پایان تمرین نکونام، برهانی، صادقی، بیک زاده و محمد رضایی به بازی آقا وسط پرداختند.

نکونام، اکبرپور و فرزاد حاتمی سه بازیکنی می باشند که استقلال را در سفر به قم همراهی نخواهند کرد. هر سه نفر از این بازی محروم می باشند.

اعضای تیم استقلال فردا آخرین تمرین خود را برگزار خواهند کرد و سپس راهی قم می شوند.  دیدار صبای قم و استقلال روز دوشنبه از ساعت ۱۷:۲۰ در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می گردد.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.