“آبگرفتگی” به سبب رگبار در بعضی استانها /دمای “تهران” به ۳۸ درجه رسید

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در دو روز آینده در بعضی نقاط استان های کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار نسبتا شدید رخ می دهد که به سبب آن آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز”جمعه۱۱ مردادماه ۹۲″اعلام شد،طی سه روز آینده به تناوب بارش باران گاهی با رعدو برق و گاهی وزش باد در بعضی استانهای واقع درجنوب شرق کشور،ارتفاعات زاگرس جنوبی و نوار شمالی کشور رخ می دهد ودر این مدت خلیج فارس و دریای خزر نیز مواج خواهد بودودریای عمان امروز وفردا مواج خواهد بود.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، طی این مدت به سبب افزایش سرعت وزش باد در بعضی نقاط شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی گردوخاک پیش بینی می گردد که می تواند کیفیت هواو دید افقی را کاهش دهد وهمچنین در بعضی نقاط استان های یزد،کرمان،سمنان،اصفهان،ایلام، خوزستان،بوشهر، قم، مرکزی و تهران نیز گردوخاک رقیق پیش بینی می گردد.
شایان ذکر است ،در دو روز آینده در بعضی نقاط استان های کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار نسبتا شدید رخ می دهد که به سبب آن آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابری و در بعدازظهرافزایش در ارتفاعات و گاهی وزش باد پیش بینی می گردد  و در بیشینه خود به ۳۸ درجه و درکمترین حالت به ۲۴ درجه بالای صفر خواهد رسید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.