“آبگرفتگی معابر” و”سیلاب” در مناطق پر بارش/”کاهش دما” و “تداوم بارش ها” در استان های ساحلی دریای خزر

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ادامه وقت امروز”یکشنبه ۱۳ مردادماه ۹۲″اعلام شد؛

ازاواخر امروز تا روز سه شنبه بارش باران و سپس کاهش نسبی دما در بعضی نقاط استان های گیلان و مازندران،گلستان و اردبیل پیش بینی می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز”یکشنبه ۱۳ مردادماه ۹۲″اعلام شد، ازاواخر امروز تا روز سه شنبه بارش باران و سپس کاهش نسبی دما در بعضی نقاط استان های گیلان و مازندران،گلستان و اردبیل پیش بینی می گردد همچنین در این مدت دریای خزر نیز مواج بوده و پیش بینی می گردد که فردا بارش در استان گیلان وغرب استان مازندران از شدت بیشتری برخوردار است.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، طی امروز بادو گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می گردد و همچنین تا روز سه شنبه گردوخاک رقیق در شمال کرمان،شمال یزد،جنوب سمنان،شمال اصفهان،جنوب تهران و بعضی نقاط استانهای قم و مرکزی سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می گردد.
لازم به ذکر است، از امروز تا روز سه شنبه در سیستان و بلوچستان بویژه نیمه جنوبی آن،هرمزگان وشرق فارس بارش باران با وزش باد و رعدو برق از شدت بیشتری برخوردار است از این رو آبگرفتگی معابر عمومی،افزایش حجم آب رودخانه های فصلی و سیلاب در این مناطق پیش بینی می گردد.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابری و در بعدازظهرافزایش در ارتفاعات و گاهی وزش باد پیش بینی می گردد  و در بیشینه خود به ۳۷ درجه و درکمترین حالت به ۲۶ درجه بالای صفر خواهد رسید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.