آبی های منچستر یا زردهای دورتموند؟

دومین دور بازی های گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب شاهد ۹۰ دقیقه جذاب و حساس است؛ ۹۰ دقیقه ای که قرار است منچسترسیتی و بورسیا دورتموند آن را برای فوتالدوستان سرتاسر دنیا خلق کنند.

عصر ایران ورزشی – دومین دور بازی های گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب شاهد ۹۰ دقیقه جذاب و حساس است؛ ۹۰ دقیقه ای که قرار است منچسترسیتی و بورسیا دورتموند آن را برای فوتالدوستان سرتاسر دنیا خلق کنند تا بار دیگر رقابت همیشگی و حیثیتی انگلستان و آلمان در فوتبال اذهان را به سوی خود جلب کند.

ورزشگاه اتحاد شهر سیتی در حالی میزبان این دو تیم است که می توان پیش بینی کرد دقیقه به دقیقه های ۹۰ دقیقه ای که قرار است شاگردان مانچینی به رویارویی با شاگردان یورگن کلوپ بروند مملو از موقعیت های گل خواهد بود و در نهایت باید منتظر ماند و دید نتیجه به کام آبی ها خواهد بود با زردها.

منچسترسیتی در شرایطی به استقبال این بازی آمده است که در لیگ برتر انگلستان در پایان هفته ششم با ۱۲ امتیاز در حالی رتبه چهارمی را به خود اختصاص داده  که با فاصله ۴ امتیازی از صدرنشین لیگ برتر، موقعیت تقریبا مناسبی را در لیگ برتر انگلستان دارد و مانچینی همچنان امیدوار است که می تواند به عنوان یکی از مدعیان جدی رقابتی تنگاتنگ با تیم هایی چون منچستریونایتد، آرسنال و چلسی داشته باشد تا بلکه بتواند برای دومین بار متوالی جام قهرمانی لیگ برتر را در دستان خود بگیرد.

آبی های منچستر در دیدار اول خود در سانتیاگو برنابئو به دیدار رئال رفتند و با دقایق پایانی هم با نتیجه دو بر یک پیروز بودند تا اینکه شاگران مورینیو در شرایطی که دستها را به علامت تسلیم بالا برده بودند، دو گل وارد دروازه منچستر سیتی کردند تا مانچینی و بازیکنانش دست خالی از اسپانیا بازگردند و در پایان روز اول همراه با آژاکس تیم های صفر امتیازی گروه باشند.

در آن سوی میدان، بورسیا دورتموند هم در بوندس لیگا از شش بازی ۱۱ بازی به حساب خود واریز کرده است تا بعد از بایرن مونیخ و فرانکفورت، سومین تیم جدول باشد تا یورگن کلوپ بداند که برای تکرار قهرمانی اش کار دشواری را پیش روی خود می بیند؛ مخصوصا در شرایطی که بایرن مونیخ در اوج قرار دارد.

دورتموندی ها در اولین مسابقه در شرایطی با آژاکس دیدار کردند که می دانستند هلندی ها آسان ترین رقیبشان است و نباید امتیاز از دست بدهند و به همین دلیل شاگردان کلوپ در دیداری نه چندان دشوار یک بر صفر را در خاتمه بازی به ثبت برسانند تا به مانند رئال سه امتیازی شوند.

حالا باید منتظر ماند و دید سوت داور چه نتیجه ای را رقم خواهد زد؟ بعد از دیدار مانچینی امیدوار به صعود از گروه مرگ خواهد شد یا کلوپ؟ منچسترسیتی صلاحیت بیشتری برای رسیدن به موفقیت دارد یا بورسیادورتموند؟ ۹۰ دقیقه حساس ورزشگاه اتحاد منچستر به این سؤالات پاسخ خواهد داد.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید

 

 

 

 

 

 


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.