آبی ها همچنان بازیکن می خواهند/ پیگرینی، ناراضی از خط دفاعی سیتی

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – مانوئل پیگرینی با وجودی که از زمان آمدنش به منچسترسیتی خریدهای بزرگ و پرهزینه ای را انجام داده اما هنوز تیمش را کامل نمی داند.

به گزارش ممتاز؛ پیگرینی تا اینجا، ۹۰ میلیون پوند را فقط صرف بالابردن قدرت هجومی تیمش کرده اما حالا او باید به رفع مشکل دفاعی تیمش فکر کند، مشکلی که سیتی در چند سال قبل کمتر با آن مواجه بوده. سرمربی شیلیایی سیتی که تیمش در سه بازی آخر پیش فصل خود هشت گل خورده، از اول تابستان به دنبال خرید په‌په از رئال مادرید بود اما سران سانتیاگوبرنابئو از فروش مدافع پرتغالی شان امتناع کردند تا پیگرینی بابت حضور این بازیکن در تیمش نامید شود.

او حالا فهرستی را از مدافعان مد نظرش تهیه کرده، فهرستی که گفته می گردد در آن، مدافع یونانی شالکه پاپادوپولوس و همچین پائولو کاناوارو مدافع ناپولی قرار دارد. شالکه مصمم است که اگر تصمیم به فروش مدافع یونانی خود بگیرد سود خوبی از این انتقال نصیبش شود. هورست هلد مدیر ورزشی شالکه در این مورد می گوید: « باشگاه های بسیاری می باشند که پیشنهاد آنها باید در نظر گرفته شود.»

دیگر بازیکنی که به منچسترسیتی پیشنهاد شده، کاناوارو ۳۲ ساله (برادر کوچک فابیو کاناوارو) است، هرچند که گفته می گردد این بازیکن جزء آخرین گزینه های مد نظر پیگرینی به حساب می آید و در صدر فهرست او نیست.

مربی ۵۹ ساله منچسترسیتی در حال حاضر دست کم به یک مدافع نیاز دارد چرا که ماتیا ناستاسیچ، دفاع صربستانی این تیم نیز مصدوم شده و این یعنی پیگرینی حالا فقط دو دفاع وسط در فهرست تیمش دارد، ونسان کمپانی و جولئون لسکات، و با همین دو بازیکن هم باید فصل تازه لیگ برتر را آغاز کند.

حالت ایده آل برای پیگرینی این است که تا قبل از پایان فصل نقل و انتقالات که روز ۱۱ شهریور خواهد بود، چهار مدافع میانی خوب را در تیمش داشته باشد. مربی تازه سیتی در جریان بازی‌های پیش فصل، چند بار از وضعیت خط دفاعی تیمش انتقاد کرد.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.