آب میوه ی تازه یاآب میوه ی بسته بندی شده

هر فردی می داند که میوه ها و سبزیجات، عناصر ضروری سازنده برای هر رژیم غذایی محسوب می شوند. میوه ها و سبزیجات، نه تنها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای هر زندگی سالمی هستند، بلکه همچنین…

هر فردی می داند که میوه ها و سبزیجات، عناصر ضروری سازنده برای هر رژیم غذایی محسوب می شوند. میوه ها و سبزیجات، نه تنها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای هر زندگی سالمی هستند، بلکه همچنین سبب می شوند تا شما از رژیم غذایی متعادلی بهره مند باشید.
ممتاز نیوز با افزایش میزان مصرف سبزیجات و میوه ها، شما می توانید از سالم بودن خود اطمینان داشته باشید، سیستم ایمنی بدنتان بهبود پیدا می کند، و همچنین مقاومت بدنی شما در مقابل انواع بیماری ها و عفونت های شایع، افزایش می یابد. امروزه، مردم به جای مصرف میوه ها و سبزیجات، از آب آنها استفاده می کنند؛ آبمیوه هایی که عطر و طعم بهتری دارند و به وفور در همه جا یافت می شوند.

باید بدانیم، که ما مسئول آن چه هستیم که مصرف می کنیم، می خوریم، و می نوشیم. ما تصمیم می گیرم که چه چیزهایی را مصرف کنیم، بنابراین ما تصمیم می گیرم که بدنمان باید متحمل تاثیرات چه نوع مواد غذایی بشود. هدف از این نوشته، تطبیق و مقایسه ی آبمیوه های تازه و آبمیوه های بسته بندی شده می باشد.
سه تفاوت اصلی: عطر و طعم، فواید سلامتی، و قیمت. قابل توجه ترین تفاوت بین این دو نوع آبمیوه، عطر و طعم آنهاست. آبمیوه های طبیعی از میوه ها و سبزیجات تازه تهیه می شوند و سرشار از آنزیم های زنده می باشند.

اما، آبمیوه های بسته بندی شده از نبود عطر و طعم رنج می برند، مواد شیمیایی گوناگونی به آنها اضافه می شود، و همچنین مقدار زیادی قند و افزودنی های مجاز. با قیاس دقیق تر این دو نوع آبمیوه، به تفاوت دیگری بر می خوریم. عاملی مربوط به سلامت وجود دارد که هر دوی آنها را تحت تاثیر خود قرار می دهد. آبمیوه های طبیعی به ما چه می دهند؟ مواد معدنی، انواع ویتامین، اسیدهای چرب ضروری، کربوهیدرات ها، پروتئین ها، و … . تمام این عوامل برای یک زندگی سالم، ضروری می باشند.

اگر آبمیوه ی طبیعی را به بخشی جدانشدنی از رژیم غذایی روزانه ی خود تبدیل کنید، متوجه تغییراتی شگفت انگیز خواهید شد: افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی بدن، نشاط و سر زندگی، استخوان هایی قوی تر و محکم تر، و کاهش خطرات در مقابل ابتلاء به بیماری های گوناگون. آبمیوه های بسته بندی شده، حاوی قند فراوان هستند.

تحقیقات نشان داده است که ترکیب قند بیش از اندازه با آبمیوه، در واقع سبب می شود تا مواد مغذی درون آبمیوه از بین برود. تحقیقات همچنین اعلام کرده اند که مصرف نا متعادل قندهای مختلف می تواند بر سلامت فرد تاثیر نا مطلوبی گذاشته و خطر ابتلاء به دیابت را تا ۵۰ درصد افزایش دهد. البته، تفاوت دیگری نیز بین این دو نوع آبمیوه وجود دارد و آن هزینه ی صرف شده و در واقع قیمت آن می باشد.

در واقع هزینه ی صرف شده برای یک لیوان آبمیوه ی تازه، نصف هزینه ای است که باید برای همین مقدار از آبمیوه ی بسته بندی شده بپردازید. در واقع، قیاس قیمتی آنها ۱ به ۲ می باشد. ۱ برای آبمیوه ی تازه و ۲ برای آبمیوه ی بسته بندی شده. حال، به نظر شما کدامیک بهتر است؟

تغذیه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.