«آب نبات قرمز» هنوز ساخته نشده اما فرم جشنواره فجر را پرکردیم

۳۰ آبان ،

حبیب اسماعیلی عنوان کرد:

سینماپرس-گروه سینما/ فیلم سینمایی «آب نبات قرمز» به کارگردانی محسن دامادی پیش ساخت، فرم شرکت در جشنواره فیلم فجر را پر کرد.

حبیب اسماعیلی تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: دو هفته از آغاز پیش تولید فیلم سینمایی «آب نبات قرمز» آغاز شده و تنها انتخاب بازیگران این فیلم مانده است. البته تمام سعی خود را می کنیم تا این فیلم اوایل آذرماه جلوی دوربین برود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بازنویسی فیلمنامه با کمی تاخیر همراه بود، آغاز فیلمبرداری آن نیز به تاخیر افتاد، اما با توجه به اینکه تلاش داریم تا فیلم در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشته باشد، فرم شرکت در این جشنواره را پر کردیم.

وی ابراز داشت: تا پایان این هفته قرارداد بازیگران فیلم قطعی شده و به زودی تولید آن را آغاز خواهیم کرد.

پیش از این، محسن دامادی کارگردان و نویسنده «آب نبات قرمز» در رابطه با این فیلم به خبرنگار سینما پرس گفته بود: جزایر خلیج فارس طبیعت متفاوتی داشته که با قصه فیلمنامه جور در می آید، بخشی از فیلمبرداری این فیلم در کیش، ابوموسی و قشم انجام خواهد شد و بخش دیگر آن در بعضی از شهرهای کشور ساخته می گردد.با توجه به نوع داستان و فیلمبرداری کار در جنوب کشور، بی شک از هنرمندان بومی نیز استفاده خواهیم کرد و به دنبال کشف استعدادهای تازه در این منطقه خواهیم بود.

لازم به ذکر است، فیلمنامه «آب نبات قرمز» اقتباسی از کتاب چگونه داستان را به فیلمنامه تبدیل کنیم بوده و در ژانر کودک و نوجوان ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۶۰۲


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.