آب نبات چوبی ضد سکسکه

جام جم آنلاین: یک دختر ۱۳ ساله آمریکایی موفق شد یک آب نبات چوبی ضدسکسکه را ارائه کند که درمان قطعی این عارضه محسوب می شود.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از مکسیسیانس، سکسکه  با اینکه بی خطر است اما بروز آن گاهی موجب ناراحتی می شود به ویژه وقتی که مدتی طولانی ادامه یابد.

با این حال ، همه دچار سکسکه می شوند، از جنین درون رحم مادر گرفته تا افراد سالمند. سکسکه  عادی و موقتی معمولا در نتیجه نفخ معده پس از صرف غذایی مفصل یا بلعیدن سریع غذا بروز می کند.

با اینکه درمان های سنتی مانند نوشیدن آب ضمن توقف تنفس یا راهکارهایی از این قبیل در هر شرایطی  عملی  و موثر نیستند.

اما یک دختر نوجوان ۱۳ ساله آمریکایی یک داروی واقعی  ضد سکسکه را ارائه کرده است. این دارو در واقع یک آب نبات چوبی ساخته شده بر پایه قند و سرکه است که بلافاصله سکسکه را متوقف می کند.

روزنامه نیویورک تایمز که با این دختر نوجوان مصاحبه کرده به نقل از او نوشته است: این دارو به روی تعدادی از اعصاب گلو و دهان که عامل بروز سکسکه هستند، تاثیر می گذارد. به طور خلاصه، این اعصاب را بیش از اندازه تحریک کرده و پیام عصبی سکسکه را از بین می برد.

این دارو یک کشف واقعی نیست زیرا برخی درمان های سنتی پیش از این موثر بودن حبه قندی که روی آن سرکه ریخته شده باشد را در توقف سکسکه توصیه می کردند. با این حال ، طرح آب نبات چوبی یک ایده عملی است.

این آب نبات چوبی که “هیکوپوپس” نامگذاری  شده بارها بارها توسط مالوری کیئفمانکی مورد آزمایش قرار گرفته که پیش از رسیدن به این نتیجه بیش از ۴۰ فرمول دیگر را برای توقف سکسکه آزمایش کرده بود.

یک مجوز رسمی به دختر نوجوان داده شده و او با گروهی از دانشجویان دانشگاه و یک شرکت تازه تاسیس شده در ایالت کانکتیکات برای تولید انبوه این آب نبات های ضد سکسکه شریک شده است. آنها قصد دارند هرچه سریعتر این داروی معجزه آسا را به طور انبوه به بازار عرضه کنند. مترجم : بهرام افتخاری.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.