آتش‌سوزی در کارگاه نجاری/جزئیات ریزش تونل راه‌آهن تهران تبریز

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

3010.jpg

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن تشریح جزئیات اتفاق ریزش دیواره‌های تونل راه‌آهن تهران تبریز، از وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه نجاری واقع در شمال شرق پایتخت خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت ۱۷:۳۳ روز پنجشنبه، وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه صنایع چوب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان سه ایستگاه ۳۲، ۵۶ و ۹۲ به محل اتفاق اعزام شدند.

وی با اشاره به محل اتفاق که واقع در جاده دماوند مقابل بیمارستان دکتر لواسانی بود، اظهار نمود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل ملاحظه نمودند که یک کارگاه حدودا ۱۵۰ متری از قسمت ایزوگام سقف دچار آتش‌سوزی شده که بلافاصله اقدام به اطفای حریق و خارج نمودن دود از محل نمودند.

ملکی با بیان اینکه در جریان این اتفاق، فردی مصدوم نشده‌ است، تصریح نمود: خوشبختانه به تجهیزات فنی این کارگاه نیز خسارت چندانی وارد نشده است.

به گفته وی،علت این اتفاق هم‌اکنون تحت بررسی است.

ملکی همچنین در خصوص اتفاق ریزش دیواره‌های تونل راه‌آهن تهران – تبریز نیز به ایسنا گفت: در پی این اتفاق که در ساعت ۱۴:۱۴ روز چهارشنبه به ۱۲۵ اطلاع داده شد، آتش‌نشانان ایستگاه ۳۸ و دو گروه نجات ۵ و ۶۵ به طور همزمان به محل اتفاق اعزام شدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در این اتفاق سه تن از کارگران در زیر آوار محبوس شده بودند که عوامل آتش‌نشانی آنان را خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.