آتش به جان ساختمان ۶ طبقه در خیابان بهار افتاد

۱۵م آذر ،

Mona Hoobehfekr (3 of 25).jpg

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان شش طبقه در خیابان «بهار» تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: اتفاق آتش‌سوزی در یک ساختمان شش طبقه در ساعت ۲۱:۲۵ شب قبل به ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه ۴۶، ۲ و ۱۸ را به همراه گروه نجات ۱۴ و خودروی تجهیزات تنفسی به محل واقع در خیابان بهارجنوبی بین سمیه و طالقانی اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتَش‌نشانان پس از حضور در محل این ساختمان شش طبقه متوجه شدند که یک واحد ۷۰ متری در طبقه اول این ساختمان که از آن به عنوان محلی برای نگهداری سیسمونی و البسه کودکان استفاده می‌شد، کاملا شعله‌ور شده و دود ناشی از آن به سایر طبقات نیز سرایت کرده است.

ملکی با اشاره به احتمال محبوس‌شدن تعدادی از اشخاص در طبقات فوقانی این ساختمان، اظهارکرد: با توجه به این که احتمال سرایت آتش به دیگر طبقات نیز وجود داشت، آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه به طور همزمان عملیات نجات، مهار و اطفای حریق را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه نجاتگران سه مرد ۱۶، ۲۶ و ۵۰ ساله را از محاصره دود و آتش خارج کردند، افزود: این سه تن به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که حال جوان ۲۶ ساله نامساعد گزارش شد.

وی با اشاره به تحت بررسی بودن سبب قطعی وقوع این اتفاق از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی به ایسنا گفت: خسارات مالی نیز به این انبار وارد شد که مقدار قطعی آن پس از بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.

به گفته ملکی، عوامل آتش‌نشانی پس از اتمام عملیات اطفای حریق، در ساعت ۲۳:۲۵ به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.