آتش سوزی ساختمان ۱۵ طبقه در عسلویه + تصاویر

ساعاتی قبل آتش سوزی مهیبی در ساختمان ۱۵ طبقه شهید تندگویان در منطقه ویژه پارس جنوبی در عسلویه به وقوع پیوست که ماشین‌های آتش نشانی از شرکت‌های مختلف پارس جنوبی، پتروشیمی، شهرداری عسلویه و مناطق کنگان و جم به منطقه اعزام شدند تا آتش را خاموش کنند.

ساختمان شهید تندگویان شرکت نفت و گاز انرژی پارس در منطقه نخل تقی عسلویه در آتش می‌سوزد. این ساختمان دارای ۱۵ طبقه است که طبقات سیزده، چهارده و پانزدهم آن دچار آتش سوزی شدند و ماشین‌های آتش نشانی از شرکت‌های مختلف پارس جنوبی، پتروشیمی، شهرداری عسلویه و مناطق کنگان و جم به منطقه اعزام شدند تا آتش را خاموش کنند.

گفته می شود شعله های آتش در منطقه کاملا مشهود بوده و تمام تلاش نیروهای امدادی برای اطفاء این آتش سوزی صورت گرفته است.هنوز دلایل آتش‌سوزی و ابعاد خسارت به این برج مشخص نشده است. بنا به گفته شاهدان عینی آتش سوزی هنوز مهار نشده و این برج ۱۴ طبقه همچنان در آتش شعله ور می‌باشد و به دلیل پلیمری بودن مواد به کار رفته در ساختمان، دیواره ها به سرعت در آتش ذوب شده و از ساختمان سرازیر می شوند.

خبر می‌رسد به دلیل ارتفاع زیاد این ساختمان عملا امکان مهار آتش در طبقه چهاردهم این برج وجود ندارد هر چند که تمامی عوامل آتشنشانی موجود در شهرستان عسلویه شهرهای همجوار هم اینک در محل مستقر و در حال مهار آتش می‌باشند.

آتش سوزی در عسلویه

 بنا به گفته شاهدان عینی آتش سوزی هنوز مهار نشده و به دلیل پلیمری بودن مواد به کار رفته در ساختمان، دیواره ها به سرعت در آتش ذوب شده و از ساختمان سرازیر می شوند.

آتش سوزی در عسلویه

آتش سوزی در عسلویه

آتش سوزی در عسلویه

آتش سوزی در عسلویه

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.