آتش سوزی در ویلای نوشهر و مرگ مجری زن صدا و سیما

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/03/ca3322bb9b40198c72dbfd3cba394274.jpg

به گزارش سرویس وبگردی ممتاز نیوز، براساس خبرهای دریافتی دکتر افخم‌السادات حسینی کارشناس و مجری برنامه‌های مذهبی و خانوادگی صدا و سیما یکی از قربانیان حادثه مرگبار آتش‌سوزی در نوشهر بود.
این آتش‌سوزی که در ساعت پنج بامداد امروز در روستای «دُزدَک» نوشهر و در یک ویلای شخصی رخ داده بود که در پی آن چهار نفر در میان شعله‌های آتش جان باختند، یکی از جان باختگان این حادثه خانم دکتر افخم‌السادات حسینی کارشناس و مجری برنامه‌های مذهبی و خانوادگی صدا و سیما بود.

فوت شدگان این حادثه دو زن و دو مرد هستند که سه نفر دیگر عبارتند از:نیلوفر معصومی، محمدرضا داداشی و مجید چمنی .
به گزارش فارس، دکتر افخم‌السادات حسینی در سال ۱۳۴۱ در تهران متولد شد و دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه و حکمت اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و دانشجوی مقطع دکترای فلسفه و حکمت اسلامی بود.
وی علاوه بر تحصیلات دانشگاهی، در حوزه علمیه در سطح چهارم نیز تحصیل می‌‌کرد و به عنوان مدرس دانشگاه، مشاور دانشگاه تهران و مبلغ در نهاد رهبری به عنوان کارشناس و مجری صدا و سیما هم فعالیت داشت.
گفته می‌شود؛ علت وقوع حریق مرگبار در ویلای شخصی در روستای «دُزدَک» نوشهر عمدی بوده و آتش اختلافات خانوادگی خانم صاحب ویلا با شوهر سابقش، ویلای شخصی را نیز به آتش کشید.
پرونده این ماجرای تأسف‌بار در کلانتری ۱۲ و آتش‌نشانی نوشهر در حال بررسی و رسیدگی است.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. متین:

    سلام. من از اخالی روستای دزدک هستم. آیا تمایل به خرید عکس ویلای سوخته شده دارید.؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.