آتش نشانی ها باید وابستگی خود به دیگر کشورها را قطع کنند

دوشنبه ۲۲ خرداد – ۰۵:۱۵:۳۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- همکاری و تعامل همه جانبه مجموعه آتش نشانیهای کشور در تحقق اهداف آنها و استفاده از تولیدات و تجهیزات داخلی موجب پویایی، تبادل افکار و تجربیات و خودکفایی در امر حمایت از تولیدات داخلی کشور خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران با تاکید بر ضرورت اراده و خودباوری در جامعه آتش نشانی یادآور شد: تلاش آتش نشانی های کشور همواره باید بر این اصل باشد که با استفاده از تولیدات داخلی، موجبات قطع وابستگی مجموعه آتش نشانی به کشورهای خارجی را فراهم کند.
دکتر خوش زاد پیش از ظهر امروز طی سخنانی در سیزدهمین نشست کارگروه مدیران عامل آتش نشانی های کلان شهرهای کشور همچنین گفت: متاسفانه ما در سال های گذشته در بخش تجهیزات کاملاً وابسته به کشورها و شرکت های خارجی شدیم که هم اکنون با توجه به تحریم ها، این مسئله ما را در جهت تامین قطعات و لوازم دچار مشکل کرده است.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که امسال را سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیدند اظهار داشت: آتش نشانی های کشور باید سعی کنند تا آنجایی که مقدور است لوازم و تجهیزات مورد نیاز خود را از تولیدات و صنایع داخلی تامین کنند تا این وابستگی قطع شود.
مدیر عامل آتش نشانی تهران همچنین بر ضرورت عملیاتی شدن مصوبات این کارگروه تاکید کرد و گفت: در صورت عدم تحقق این امر قطعاً سازمان های آتش نشانی رشد نخواهند کرد و فقط شاهد تغییرات کوچک و جزئی در طی سالیان خواهد بود.
وی با اشاره به لزوم تغییر نگاه و تفکر در بدنه آتش نشانی های کشور گفت: اعتقاد دارم که با همبستگی و اراده قوی مجموعه آتش نشانی کشور خیلی از مشکلات مرتفع می شود و اگر تحقق نیافت باید بدانیم که مشکل از ما بوده و همت به خرج نداده ایم.
دکتر خوشزاد با اشاره به حادثه آبگرفتگی مترو تهران خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی در مهار سیلاب مترو از مسائل بسیار مهمی است که با تلاش شبانه روزی نیروهای آتش نشانی و دیگر نیروهای خدماتی شهرداری تهران رفع شد.
وی افزود: تنها با همکاری و تعامل هر چه بیشتر میان سازمان های آتش نشانی تهران و کلانشهرهای کشور می توان با مدیریت واحد و وحدت رویه، خدمات بیشتر و بهتری به هموطنان گرفتار در حوادث بزرگ و بحران های احتمالی ارائه داد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۱۱۷۱۵۳۳۰۷۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.