آتش گرفتن یک دستگاه گلکسی اس ۴ سامسونگ؛ آیا مشکل جدی است؟

ممتازنیوز:

galaxy-s4-fire

گرم شدن بیش از حد گوشی ها (بخصوص اسمارت فون ها) یک اتفاق معمولی است، اما هنگامی که این گرم شدن باعث انفجار و یا آتش گرفتن دستگاه شود می بایست به آن بعنوان یک مشکل جدی نگریست، چرا که اینگونه اتفاقات می تواند به کاربر آسیب وارد کند.

خبر می رسد که باز هم مشکلی برای یکی از اسمارت فون های سامسونگ پیش آمده و این بار نوبت به جدیدترین پرچمدار آنها گلکسی اس ۴ رسیده تا نگرانی ها را به سمت خود جلب کند. کاربر این دستگاه که اس ۴ خود را در ماه May تهیه کرده در امارات متحده عربی زندگی می کند. همانطور که در تصویر مشاهده میکنید، پورت microUSB و کابل USB بطور کامل سوخته است و این درحالیست که به فلیپ کاور آن نیز آسیب هایی رسیده است.

خبر خوب این است که به این خانم آسیبی نرسیده و بعد از اینکه این خبر را در Emirates 24/7 پوشش داد، سامسونگ تصمیم گرفت تا یک اسمارت فون به همراه یک کاور جدید به او بدهد.

ما برروی این محصول آزمایشات و بررسی هایی دقیق انجام می دهیم تا علت بوجود آمدن این حادثه مشخص شود. ما به مشتریان خود این اطمینان را می دهیم که همواره کنترل کیفیت دقیق و استانداردهای ایمنی را بکار می گیریم تا تجربه ای امن و دلپذیر را در اختیار کاربران قرار دهیم.

امید می رود که سامسونگ دلایل بروز این مشکل را پیدا کند، چرا که حتی این امکان وجود دارد که مشکل از خود کاربر و نحوه استفاده وی باشد (همانند بعضی موارد قبلی). نظر شما در این زمینه چیست؟

sammobile

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.