آتلتیکو مادرید برای دومین بار قهرمان لیگ اروپا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شاگردان “دیه گو سیمئونه” در فینالی کاملا اسپانیا در حضور بیش از ۵۲ هزار تماشاگر ورزشگاه بخارست رومانی موفق شدند با نتیجه قاطع ۳ بر صفر آتلتیک بیلبائو را شکست دهند و بار دیگر جام قهرمانی لیگ اروپا را بالای سر ببرند.

در این دیدار رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی آتلتیکومادرید در دقایق ۷ و ۳۴ دو بار دروازه بیلبائو را گشود. نیمه نخست با برتری آتلتیکومادرید به پایان رسید. در نیمه دوم شاگردان “مارسلو بیلسا” تلاش زیادی برای بازگشت به بازی کردند و حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام دادند اما در نهایت نتوانستند قفل دروازه آتلتیکومادرید را باز کنند.

در دقیقه ۸۵ بازی “دیه گو” هافبک طراح و برزیلی آتلتیکومادرید گل سوم را وارد دروازه بیلبائو کرد تا خیال همه از قهرمانی این تیم راحت شود.

این دومین قهرمانی آتلتیکومادرید در سه سال گذشته در رقابتهای لیگ اروپا بود. آنها در سال ۲۰۱۰ نیز با شکست فولهام در فینال عنوان قهرمانی را کسب کرده بودند.

از طرف دیگر این همچنین دومین قهرمانی فالکائو در رقابتهای لیگ اروپا بود. او فصل گذشته با پیراهن پورتو قهرمان این رقابتها شده بود. پورتو با تک گل او موفق شد در فینال براگا، دیگر نماینده پرتغال را از پیش رو بردارد. فالکائو که امسال با ۱۲ گل عنوان آقای گلی رقابتها را کسب کرد، فصل گذشته نیز با ۱۷ گل این عنوان را به نام خود ثبت کرده بود.

 

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.