آثار اقتصادی تحریم طلا باید بررسی شود

۱۷م آذر ،

بینا- رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: آثار اقتصادی تحریم طلا و بخش کشاورزی ایران از سوی سنای آمریکا باید تک‌به تک از سوی کارشناسان و دولتمردان بررسی و برای هر یک راه‌حلی پیش‌بینی شود.
به گزارش بینا، حمیدرضا فولادگر به ایسنا، گفت: ایران امروز در جنگ تمام عیار حقوقی، سیاسی و اقتصادی قرار دارد به این سبب دیپلمات‌های ایران باید اقدامات حقوقی بین‌المللی لازم را دنبال کنند.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی، تکیه بر تولید داخلی،‌ رفع موانع سرمایه گذاری، اصلاح رفتارهای اقتصادی و آوردن مردم به صحنه اقتصاد باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد، مسئولان کشور نباید به تغییر شرایط اقتصادی از سوی غرب امیدوار باشند.
نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: وقتی دایره تحریم تنگ‌تر می‌شود باید به صورت توامان از راه‌حلی‌های تدافعی و تهاجمی استفاده کرد، بحث ما با کشورهای غربی به ویژه سیاستمداران آمریکایی رفتارهای متنقاض آنهاست؛‌ از یک سو دعوت به مذاکره و مصالحه می کنند و از سوی دیگر حلقه تحریم‌ها را تنگ‌تر می‌کنند که این رفتارها حکایت از بی‌صداقتی سیاستمداران کشورهای غربی دارد.
رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی با تاکید به اینکه مسئولان کشور نباید به تغییر شرایط اقتصادی از سوی غرب امیدوار باشند گفت: باید خودمان برنامه‌ریزی کرده و برنامه‌هایمان را براساس شرایط، مو به مو به اجرا بگذاریم.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.