آثار امام(ره) در قطر به نمایش درآمد

پنجشنبه ۱۸ خرداد – ۱۲:۵۵:۲۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نمایشگاه کتاب و عکس امام خمینی (ره) با حضور سفیر ایران در قطر و آقای جمال فایز نماینده ویژه وزیر فرهنگ و هنر قطر افتتاح گردید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ در این مراسم توشنگ کی جونگ سفیر کره جنوبی در قطر،  جاسم النعمه مدیر بخش مطبوعات وزارت فرهنگ وهنر قطر و نماینده ویژه دفتر عبدالرزاق الکواری رئیس مراکز فرهنگی جوانان در قطر، جواد الهنداوی سفیر عراق در قطر و و جمعی از ادبای قطری و فرهنگیان مقیم این کشور نیز حضور داشتند.
در بخش تصاویر این نمایشگاه، مجموعه تصاویر از حضرت امام خمینی (ره) از دوران جوانی تا دوران مبارزه علیه شاه و بعد از آن تبعید به کشور ترکیه و عراق و از آنجا به کشور فرانسه و ورود ایشان به خاک ایران و سرنگونی شاه و پیروزی انقلاب  اسلامی و  در پایان رحلت ملکوتی امام راحل و تشیع جنازه ده میلیونی مردم به نمایش گذاشته شده است.
در بخش دیگر، کتاب و تالیفات حضرت امام خمینی(ره) به سه زبان فارسی – عربی – انگلیسی به معرض دید عموم گذاشته شده است که اهم این مولفات کتاب صحیفه امام(ره)  و کتابهای امام به زبان عربی مانند(مکانه المرأه فی فکر الامام الخمینی(ره)-جنود العقل و الجهل للامام الخمینی(ره)،  آداب الصلاه

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۷۱۲۵۵۲۶۷۷۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.