آثار اویسی و استپانیان در پاریس به روی دیوار می‌رود

سهشنبه ۱۶آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

گالری شمس نمایشگاه نقاشی‌های قهوه خانه ناصر اویسی و عکس‌های آرمان استپانیان را بر روی دیوارهای گالری پاریس می‌برد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین،گالری شمس نمایشگاهی از آثار ناصر اویسی و آرمان استپانیان را در گالری نیکلاس فلامل شهر پاریس برگزار می‌کند.

نمایشگاه آثار ناصر اویسی از نقاشان سبک قهوه‌خانه‌ای از ۱۶ آبان در گالری نیکلاس فلامل شهر پاریس افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۶ نوامبر (۲۶ آبان‌ماه ) از این آثار دیدن نمایند.

ناصر اویسی متولد ۱۳۱۳ در تهران است و نمایشگاه‌های متعددی در داخل و خارج از کشور برپا نموده است. آثاراویسی در موزه‌های مطرحی همچون آتن، بارسلونا، بلگراد، بروکسل، رم، تهران، مادرید، نیویورک، پاریس، لندن، زوریخ، برلین و چند شهردیگر نگهداری می‌شود .

اما گالری شمس دراین ماه نمایشگاه دیگری ازعکس‌های “آرمان استپانیان” را نیزدراین گالری فرانسوی برپا خواهد نمود.

نمایشگاه عکس های استپانیان ازتاریخ ۱۹ تا ۲۸ نوامبر ۲۹ آبان تا ۸ آذر ماه مجموعه‌ای را در گالری نیکلاس فلامل به روی دیوار می‌برد.
این عکس‌ها در ادامه‌ تجربه‌های پیشین او برمبنای اندیشه‌های هنرمندان اروپای قرن بیستم عکاسی شده است که پیش از این، نمونه‌هایی از آن‌ها را در گالری راه ابریشم به‌نمایش درآورده بود.

استپانیان از جمله عکاسان ایرانی است که در سالهای اخیر نمایش‌های برون مرزی او بیش از رخدادهای داخلی او بوده و در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ بیش از هفت نمایش بین‌المللی را در بریتانیا و خاورمیانه تجربه نموده است.

انتهای پیام/۳۱/۳۲
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.