آثار برگزیده ۳ دانشگاه در جشنواره هنر مقاومت

۲۶م اسفند ،

ورکشاپ نقاشی سومین جشنواره جهانی مقاومت در دانشگاه های کرمان ، شوشتر و نیشابور با معرفی آثار برگزیده هنرمندان جوان به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت ، ورکشاپ هنرهای تجسمی سومین جشنواره جهانی مقاومت در دانشگاه شوشتر که با حضور ۳۴ هنرمندجوان این دانشگاه در بهمن و اسفند ماه ۹۱ برگزار شد در هفته جاری به کار خود پایان داد. مجموع آثار نقاشی شرکت کنندگان در این ورکشاپ به جشنواره راه پیدا کردند.

پنج اثر برتر این دانشگاه توسط بختیار سامه، مریم فاضل، مریم رشدی ، نرگس آبخو و نرگس السادات صالحی خلق شده اند.

در دانشگاه کرمان نیز ورکشاپ ناشی و هنرهای مفهومی با حضور ۷۰ هنرمند برگزار شد که توسط محمد امیر زاده سلجوقی و رضا اکبر زاده از اساتید این دانشگاه مورد داوری قرار گرفته و در نهایت مجموعه ای از آثار شامل ۲۴ نقاشی، یک پوستر، ۵کاریکاتور، یک اثر حجم سازی و یک اثر هنر مفهومی به جشنواره جهانی هنر مقاومت راه پیدا کردند.

اکبرزاده ، عضو هیات علمی دانشگاه باهنر و مدیر گروه نقاشی این دانشگاه چهار اثر برتر دانشگاه کرمان را از مهدی خواجوی، هانیه فیروز آبادی، علیرضاایران منش و علی نظامی معرفی کرد.

ورکشاپ نقاشی دانشگاه نیشابور نیز که با حضور ۲۰ هنرمند جوان در اسفند ماه ۹۱ برگزار شد در هفته جاری ۱۰ اثر برتر خود را معرفی کرد. حسن رزمخواه عضو هیات علمی دانشگاه نیشابور در این خصوص گفت: در این ورکشاپ ۲۳ تابلو نقاشی از ۲۰ هنرمند خلق شد که پس از داوری ۱۲ اثر برتر طی مراسمی معرفی شدند.

هیات دوران این ورکشاپ آرمان یعقوب زاده و حسن رزمخواه آثار عبداله محمودی(۲اثر)، هدی خندان دل، میلاد جهان تیغ، سمیراابراهیمی عاشق، مرضیه قاسم پور(۲اثر)، سودابه نیک منش، مهری بها لو، سمانه یوسفی، پریسا بختیاری وریحانه بیرامی را به عنوان آثار برتر معرفی کردند.

سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با دبیرکلی دکتر حبیب اله صادقی در آذرماه ۹۲ برگزار می  رود. مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۰ فروردین ۹۲ ادامه دارد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.