آثار موسیقایی برگزیدگان جشنواره موسیقی فجر منتشر می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسسه راوی آذرکیمیا هم‌چون سال‌های قبل اقدام به انتشار یافتن آثار موسیقایی برگزیدگان و نخبگان هنرمندان جوان معرفی شده بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از روابط عمومی موسسه راوی آذرکیمیا، این موسسه هم‌چون سال‌های قبل اقدام به انتشار یافتن آثار موسیقایی برگزیدگان و نخبگان هنرمندان جوان معرفی شده بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر می‌کند.

رضا مهدوی پژوهشگر موسیقی و مدیرعامل شرکت راوی آذرکیمیا می‌گوید تمامی ژانرهای موسیقایی تحت پوشش این فراخوان قرارمی‌گیرند و الویت اصلی با تکنوازی‌ها و آنسامبل درحیطه‌های موسیقی نوین ایرانی با گستره محتوایی چند فرهنگی از سیاست‌های تولیدی تیم علمی و اجرایی راوی آذرکیمیاست.

می‌بایست خلا حمایتی نهادهای ذیربط در رابطه با انتشار یافتن آثارموسیقایی نسل جوان پویا وهوشمند را امثال موسساتی مثل ما انجام دهند چرا که گویا مراکز دولتی بیشتر سرگرم چهره های مشهور می باشند که آنچنان نیازمند حمایتهای دولتی نیستند!

بایستی به هرشکل از این جوانان با استعداد و متعهد حمایت‌های لازم صورت پذیرد. متاسفانه تا به حال در این چند سال هیچ حمایتی از شرکت‌ها نمی‌شود و فقط دفتر موسیقی مجوز صادر می‌کند وهیچ پشتیبانی‌ای در پی ندارد وما می‌بایست بار تمام مشکلات را خود بدوش بکشیم واگر عشق و علاقه حقیقی در کار نبود باوجود ورشکستگی همچنان ادامه راه نمی‌دادیم.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.