آثار هنری بانوان شاهد و ایثارگر در نگارخانه مهر

دوشنبه ۵ تیر – ۰۴:۲۶:۳۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

همزمان با اعیاد شعبانیه در فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نمایش در آمده است؛

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- بانوان هنرمند شاهد و ایثارگر نمایشگاهی از آثار خود را به مناسبت اعیاد شعبانیه را در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برپا کرده اند.
به گزارش خبرگزاری آریا، این نمایشگاه که از سوم تیر ماه کار خود را آغازکرده، شامل آثار هنری بانوان شاهد و ایثارگر با موضوع «پاسدار» است و تا دهم تیر در نگارخانه مهر برپاست.
دراین نمایشگاه که به همت انجمن بانوان شاهد و ایثارگر با هدف پاسداشت خون شهدا و حضور پر رنگ بانوان شاهد و ایثارگر برگزار شده آثار هنری رنگ و روغن، چاپ، معرق، سرمه دوزی، قلاب بافی، رنگ روغن با مضامین مذهبی ارائه شده است.
در این نمایشگاه هنرمندان خدیجه حاجیلو، مریم ارتفاع، زهرا جانقربان، فاطمه جانقربان ، مریم نبی زاده ، فریده فریبرزی ، مهدیه کلانتری و معصومه جاجایی حضور یافته اند.
خدیجه حاجیلو کارشناس ارشد نقاشی و مدرس دانشگاه است و تجربه برگزاری ۵ نمایشگاه گروهی و انفرادی و ارائه آثار در نمایشگاه کشورهای آلمان، فرانسه و روسیه را در کارنامه خود دارد.
نگارخانه مهر از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقمندان است. فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی www.enghelab.farhangsara.ir  مراجعه کنید با شماره های ۹-۵۵۴۱۹۰۵۷ تماس بگیرید.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۵۱۶۲۶۳۵۱۲۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.