آخرین اخبار روز در برنامه “صبح تهران”

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

برنامه زنده “صبح تهران” با آخرین اخبار روز و رویدادهای تازه هر روز ساعت ۷ تا ۸:۳۰ از شبکه رادیویی تهران موج fm ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می‌شود.

حسین حسن تبار امیری تهیه کننده و سردبیر این هفته صبح تهران به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه از شنبه تا پنج شنبه با ۲ گروه برنامه ساز از ساعت ۷ صبح به صورت زنده به مدت ۷۵ دقیقه پخش می شود.
وی بیان کرد: برنامه صبح تهران مجله شنیداری است که با ساخت آیتم های مختلف و جذاب به ارائه اطلاعات کافی به مخاطب می‌پردازد.
وی در ادامه افزود: در این برنامه با توجه به مخاطب ساعت پخش و ذائقه شنوندگان بخش های متنوع و گوناگونی تدارک دیده شده است که از آن جمله می توان به ایستگاه خبر اشاره کرد که به ارائه خلاصه اخبار روز ایران و جهان پرداخته می شود، پخش زنده و مستقیم نرمش صبحگاهی و آموزش انجام ورزش های سبک، آموزش تهیه صبحانه ساده و غذای روز با حضور کارشناسان تغذیه و زندگی بهتر با حضور متخصصان روانپزشک و روانشناس با ارائه نکات اخلاقی و ارتباط زنده با مسئولان جریان سازترین اخبار، از بخش هایی است که تقدیم شنوندگان می شود.
این سردبیر با معرفی عوامل برنامه گفت: آلبرت کوچوئی گوینده بخش های خبری و مطبوعات، علی اکبر امیری گوینده اخبار فرهنگی و هنری، علیرضا محمدی گزارشگر، دکتر امیر الهامی استاد دانشگاه و گوینده نکات اخلاقی به زبان صمیمی و گیرا، علی زراندوز گوینده نکات اخلاقی و رفتاری به زبان طنز و یوسف رحیمی مجری برنامه صبح تهران./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.