آخرین تمرین تیم ملی برگزار شد

۲۷خردادماه،

در آخرین جلسه تمرین تیم ملی ایران بازیکنان ایران تمرین شادی را برگزار کردند. این در حالی است که تنها ۱۵ دقیقه اول برای حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های ایرانی و کره‌ای آزاد بود و پس از ۱۵ دقیقه کی‌روش از نمایندگان رسانه‌های گروهی خواست زمین را ترک کنند.

به گزارش ایسنا ، ناظر فیفا هم پس از تاکید کی‌روش از خبرنگاران خواست از زمین خارج شوند و حتی مهدی محمد نبی از کارگرانی که در حال آماده‌سازی ورزشگاه برای بازی فردا بودند خواست که از استادیوم بیرون بروند.

نبی حتی به دقت جای جای استادیوم را زیر نظر گرفت و روشن و خاموش شدن مشکوک چند چراغ که از دور مانند چراغ‌های دوربین تصویربرداری بود سبب شد که او این مساله را به نمایندگان فدراسیون فوتبال کره تذکر بدهد.

بازیکنان تیم ملی پیش از آغاز تمرین امروز به درخواست دو عکاسی که از ایران به اولسان آمده‌اند کنار هم جمع شدند تا عکس یادگاری بگیرند.

پس از ورود کی‌روش و نکونام به زمین با اتمام نشست خبری، سوژه اصلی کنار زمین، حرف‌های سرمربی و کاپیتان ایران به اظهارنظرهای سرمربی و بازیکن کره در چند روز اخیر بود.

در نشست خبری هم وقتی نکونام با سوالی دربارهٔ واکنشش به حرف‌های کاپیتان کره روبه‌رو شد، کی‌روش به آهستگی نکاتی را به نکونام گوشزد کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.