آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره مد و لباس فجر اعلام شد

۳۰م دیماه ،

دبیر جشنواره مد و لباس فجر۲۰بهمن را به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حمید قبادی دبیر جشنواره مد و لباس گفت: علاقه مندانی که در زمینه طراحی لباس اجتماع، مجالس و مشاغل فعالیت کرده اند می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.
وی افزود: دومین جشنواره مد ولباس فجر۱۰تا۲۰اسفند در بخش های فروش و تولید، صنعت، بین الملل، سازمان ها و نهادها و تولیدات استانی برگزار می شود.
دبیر جشنواره مد و لباس اضافه کرد: یکی از ویــژگی های این دوره جشنواره این است که تولیدات ایـــرانی پیش فروش می شود و به این ترتیب، طرح های جشنواره وارد جامعه خواهد شد.  
قبادی گفت: در این دوره جشنواره، دانشگاه هایی که دارای گروه ها و گرایش های طراحی دوخت و پارچه می باشند می توانند به طور مستقیم در نمایشگاه شرکت کنند.
وی افزود: ارائه مقالات، پایان نامه ها و همچنین نمایش و عرضه صنایع و ماشین آلات مربوط به دوخت و دوز از بخش های این جشنواره است.
دبیر دومین جشنواره مد و لباس فجر اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره پس از شناسایی۴۰۰ آموزشگاه فنی و حرفه ای، از۴۰ آموزشگاه دعوت کرده است تا دستاوردهای خود را به این جشنواره ارائه دهند.
قبادی گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را به صورت پستی به نشانی خیابان حافظ، نبش خیابان شهریار، دبیرخانه جشنواره مد و لباس فجر ارسال کنند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.