آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان راهنمایی و متوسطه

آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان راهنمایی و متوسطه

جام جم آنلاین: وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۵ تیر، آخرین مهلت ثبت نام تمامی دانش آموزان دوره راهنمایی و متوسطه است و از این تاریخ تا پایان تیرماه، کلاس بندی مدارس صورت خواهد گرفت.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دکتر حمیدرضا حاجی بابایی در نشست شورای راهبردی ستاد تحول بنیادین در اردوگاه شهید باهنر تهران گفت: ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت و از اول تا ۱۵ تیرماه کلاس بندی های مدارس در سراسر کشور صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا ۱۰ تیرماه اعلام خواهد شد، افزود: ۱۵ تیرماه ، آخرین مهلت ثبت نام تمامی دانش آموزان دوره راهنمایی و متوسطه است و از ۱۵ تا پایان تیر ماه، کلاس بندی این مدارس صورت خواهد گرفت.

حاجی بابایی اضافه کرد: مرداد ماه زمان پایش اطلاعات استان های سراسر  کشور است و در این ماه، گروه های گوناگونی از ستاد تحول بنیادین به استان ها خواهند رفت تا امور باقیمانده را مرتفع سازند.

وزیر آموزش وپرورش همچنین گفت: تمامی مدارس شاهد و تیزهوشان تا اول مهرماه به فناوری های جدید مجهز خواهند شد.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: مهمترین عامل اطلاع رسانی در آموزش وپرروش ، مدارس هستند که با اقدامات خود اخبار و طرح های آموزش وپرورش را در جامعه منتشر می کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد:

    سلام.پسرم بخاطر تصادف ومشکلات کاری من نام نویسی نکرد.جایی رزرو شد که متاسفانه گفتندجا نیست.بامعدل بالای ۱۹نه دبیرستان نه هنرستان نام نویسی نشد.شهر فارسان چهارمحال.کجا برم.فقیری مانع نام نویسی پسرم شد.به وزیر مدال افتخار بدین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.