آخرین مهلت ثبت و تایید اطلاعات پروپوزال در پایگاه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران مشخص شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

در مرحله هشتم طرح پژوهانه، تنها به دانشجویانی که اطلاعات و مشخصات خود و پیشنهاده (پروپزال) رساله‌‌شان تا ۱۵ آبان ماه در پایگاه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ثبت و تایید شده، پژوهانه پرداخت می شود.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از "روابط‌عمومی و بین‌الملل پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران" دانشجویان واجد شرایط دریافت پژوهانه می‌بایست اطلاعات خود و پیشنهاده (پروپزال) رساله‌شان را در پایگاه ثبت پایان‌نامه ها و رساله های تحصیلات تکمیلی کشور ثبت نموده و اطلاعات این دانشجویان تا ۱۵ آبان ماه سال جاری تایید گردد.
دانشجویان علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی شیوه‌نامه اجرایی طرح پژوهانه، مصوب بهمن ماه ۱۳۸۸، می‌بایست از تحصیل رایگان برخوردار بوده و ورودی نیمسال اول(مهر ماه) ۱۳۸۹ به بعد باشند و پیشنهاده (پروپوزال) رساله آنها در بازه زمانی اول مهر تا ۱۵ بهمن دفاع و تصویب شده باشد.
گفتنی است، دانشجویان دکتری پژوهش محور و رشته‌های تخصصی دامپزشکی در صورت داشتن شرایط لازم، با توجه به بخشنامه های مربوط به دانشجویان پژوهش محور و رشته‌های تخصصی دامپزشکی با هماهنگی کارشناس طرح پژوهانه وزارت، جداگانه ارسال می گردد.
لازم به ذکر است، اطلاعات دانشجویانی که پس از تاریخ ۱۵ آبان ثبت و تایید گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.