آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، وجیه الله چشمه سری در مورد آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس گفت: کئون جون که در معاینات، با پارگی لیگامنت ناحیه مچ پا مواجه شده بود، پس از MRI به فیزیوتراپی پرداخت. امروز جواب MRI می آید و وضعیتش مشخص می شود.

وی در مورد مصدومیت سوسا عنوان کرد: روبروتو از ناحیه زانو با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و نیاز به جراحی دارد که زمان درمان او ۶ تا ۸ ماه به طول خواهد انجامید. بر همین اساس گزارش پزشکی این بازیکن به باشگاه ارائه شده تا آخرین تصمیمات در خصوص این بازیکن اتخاذ شود.

دکتر چشمه سری در مورد شرایط فشنگچی تصریح کرد: امیر حسین که با یک تکل در بازی با فولاد دچار پارگی لیگامنت خارجی و داخلی شده بود. پس از معاینات و MRI تحت درمان قرار گرفت و به فیزیوتراپی پرداخت. وی همچنین بطور میانگین روزی سه جلسه فیزیوتراپی می کند که امروز به چهار جلسه فیزیوتراپی خواهد پرداخت. ضمن اینکه مدت زمان درمان این بازیکن حداقل یک ماه در نظر گرفته شده بود که با توجه به گذشت ۱۰ روز از این مدت، وی حداقل حدود ۲۰ روز دیگر تحت درمان خواهد بود.

پزشک سرخپوشان درباره مصدومیت محمد قاضی در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: در تماسی با دکتر خانلری پزشک تیم ملی فوتبال کشورمان مطلع شدیم که وضعیت قاضی رو به بهبودی است و در تمرینات گروهی نیز شرکت می کند.

چشمه سری در مورد مصدومیت جزیی گردان گفت: شهاب از ناحیه تاندون زیر کشک پا دچار التهاب شده بود که با فیزیوتراپی تا حدودی رفع شده و وضعیت نهایی او فردا مشخص می شود. گردان قطعا برای بازی با نفت مشکلی نخواهد داشت.

پزشک پرسپولیس در خصوص وضعیت مهرداد پولادی گفت: مهرداد در تمرینات تیم ملی دچار پارگی عضله از نوع گرید ۲ شد که درمان او چهار تا شش هفته به طول خواهد انجامید و پس از آن می تواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر یکشنبه هفته آینده به مصاف نفت تهران می‌رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.