آخرین‌ نظرسنجی‌‌ انتخابات‌ ریاست‌ جمهوری

۳۱اردیبهشت،

نتایج نظرسنجی مرکز افکار سنجی مهر نشان می دهد که حدود ۶۰ درصد شهروندان تهرانی از هم اکنون تصمیم قطعی دارند در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کنند .

نتایج نظرسنجی مرکز افکار سنجی مهر نشان می دهد که حدود ۶۰ درصد شهروندان تهرانی از هم اکنون تصمیم قطعی دارند در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کنند .

در تازه ترین نظرسنجی تلفنی که هفته قبل آن را به انجام رساند، به بررسی دیدگاه شهروندان تهرانی دربارهٔ یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.براساس این گزارش این نظر سنجی بین شهروندان ۱۸ سال و بالاتر شهر تهران بزرگ صورت گرفته است که در آن با بیش از ۲۰۰۰ شماره تلفن تماس گرفته شده و با ۴۴۳ نفر مصاحبه تلفنی صورت گرفته است.

نزدیک به ۶۰ درصد پاسخگویان بیان داشته اند که “قطعاً در انتخابات  شرکت خواهند کرد”. در مقابل ۱۱٫۵ درصد  بیان داشته¬اند که “قطعاًشرکت نخواهند کرد”. این در حالی است که ۲۸٫۵ درصد پاسخگویان نسبت به شرکت خود در انتخابات تردید داشته و یا این که هنوز تصمیم نگرفته¬اند.

از نظر حدود ۴۷ درصد پاسخگویان “اکثر مردم در انتخابات شرکت می کنند”. ۱۴٫۴ درصد اظهار کرده اند مردم” کم و بیش شرکت می کنند “و از نظر ۹٫۳ درصد آنان “تعداد کمی از مردم در انتخابات شرکت می کنند”. ۲۸ درصد نیز پاسخ نمی دانم به این پرسش داده اند.

کمی بیش از ۷۷ درصد پاسخگویان از طریق “صدا و سیما” پیگیر خبرها مرتبط با انتخابات بوده و ۸٫۴ درصد “روزنامه”، ۸٫۱ درصد “اینترنت”، ۴٫۴ درصد “ماهواره” و ۲ درصد از طریق “خانواده، دوستان و آشنایان” پیگیر خبرها مرتبط بوده اند.

بیش از ۱۶ درصد پاسخگویان عنوان کرده اند در حد ” بسیار” خبرها مربوط به انتخابات ریاست جمهوری را پیگیری می کنند. این در حالی است که این خبرها را ۳۱٫۲ درصد در حد “متوسط”، نزدیک ۲۰ درصد در حد “کم” پیگیری می کنند و ۳۲٫۱ درصد اصلاً  خبرها انتخابات را پیگیری نمی کنند.

کمی بیش از ۲۷ درصد پاسخگویان عملکرد دولت را  “خوب” ارزیابی کرده¬اند. ضمن این که نزدیک به ۳۱ درصد در حد “متوسط” و ۳۰٫۷ درصد آنان “ضعیف” ارزیابی داشته اند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۹نظر ثبت شده
  1. جواد:

    .موفق باشین

  2. رضا:

    مرد ریاست جمهوری فقط رضایی

  3. میلاد:

    خب ببینیم و تعریف کنیم.اوفففففففففف چی بگم که بعضیا خیلی کورکورانه…

    • حسن:

      دمت گرم راس میگی.من به رضایی رای دادم

  4. بینام:

    دکتر عارف فرد منتخب ما. به امید پیروزیییییییییییی
    عارف

  5. دکتر عااااااااااارف:

    المیدوارم همه ملت ایران زیرکانه عمل کنند و بهترین کاندید را که آقای دکتر عارف هستند برگزینند. ایشون از هر لحاظ شایسته بوده و با بقیه قابل مقایسه نیستند. اگر ایشان کناره گیری کند به نظر بنده روحانی خوبند.

  6. ایرانی سرفراز:

    عاااااااااااارف فقط جناب آقای دکتر عارف
    من ایشان را از نزدیک می شناسم فردی بزرگوار و عاقل و باسواد هستند. به ایشون رای میدم.

  7. دانشگاه من:

    دکتر عارف بهترین گزینه است. انشااله ایشون رییس جمهور می شوند. بخدا جلیلی کاری از پیش نمی بره و فقط مملکت رو به عقب می بره. رضایی و قالیباف هم برنامه هاشون به هیچ وجه عملی نیست. دکتر عارف بسیار روشنفکر و انسان است.
    عارف بعد روحانی

  8. استاد:

    انشاالله که مردم دکتر عارف در درجه ی اول و در درجه دوم روحانی را انتخاب می کنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.