آخرین اخبار از حمله به صهیونیست ها در بلغارستان

انفجار بمب در اتوبوسی در فرودگاه بلغارستان بیش از ۲۳ کشته و مجروح به جا گذاشته است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، در جریان این انفجار ۳ تن کشته و بیش از ۲۰ تن مجروح شده اند.یک شاهد عینی که خود در صحنه انفجار حضور داشته و جان سالم بدر برده اعلام کرد که این انفجار روز چهارشنبه در فرودگاه بورگاس اتفاق افتاده است.
بر اساس این گزارش ،اتوبوس مذکور حامل گردشگران یهودی ساکن اراضی اشغالی بوده که هدف این انفجار قرار گرفته است.
شهردار شهر ساحلی بورگاس در همین خصوص گفت: ‘ با اینکه اتوبوس مذکور حامل گردشگران اسرائیلی بوده ولی هنوز نمی توان در خصوص ملیت قربانیان این حادثه اظهار نظر کرد.’
به گفته پلیس بلغارستان، چندین اتوبوس دیگر که در محل حادثه حضور داشتند در جریان این انفجار آسیب دیده اند.
یک گردشگر یهودی ساکن اراضی اشغالی که خود در اتوبوس مذکور حضور داشته در همین خصوص به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ‘انفجار احتمالا یک انفجار تروریستی بوده که به دست بمب گذاران انتحاری در این اتوبوس انجام شده است.’
پلیس بلغارستان اعلام کرده است که تحقیقاتی را در خصوص انفجار آغاز کرده است ولی تا تکمیل شدن تحقیقات نمی تواند در خصوص علت انفجار اظهار نظر کند.
به گفته پلیس بلغارستان فرودگاه بورگاس،پس از این حادثه تعطیل شد و پروازهایی که قرار بود مطابق برنامه روز چهارشنبه در این فرودگاه انجام شوند همگی در فرودگاه وارنا انجام خواهند شد.
این گزارش حاکیست ، پلیس رژیم صهیونیستی از پیش هشدار داده بود که بلغارستان که یک محل تفریحی توریستی برای یهودیان ساکن اراضی اشغالی محسوب می شود، به عنوان یک هدف برای شبه نظامیانی که از کشورهای مجاور همانند ترکیه به آنجا وارد می شوند، مد نطر است .

۵۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.