آخرین اخبار جدید مسکن مهر – زمان تحویل مسکن مهر پرند و پردیس سال ۹۶

در آخرین اخبار مسکن مهر آمده است که مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفته است زمان تحویل مسکن مهر پردیس هفته دولت سال ۹۶ است که بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر را در فازهای ۱۱، ۵ و ۸  پردیس آماده تحویل کرده ایم.

اخبار جدید مسکن مهر

آخرین اخبار جدید مسکن مهر شهریور ۹۶

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به برنامه آینده زمان تحویل مسکن مهر، بیان کرد: در تابستان امسال ۸ هزار واحد هم در پردیس افتتاح می شود و تعدادی از واحدهای مسکن مهر تابستان امسال در کشور به بهره برداری می رسد که بخش زیادی از متقاضیان مسکن مهر را در بر می گیرد.
وی تصریح کرد: برای کنترل قیمت مسکن در تهران در نهایت عدد کلی ما برای افتتاح مسکن مهر در کل کشور دو میلیون و ۲۶۲ هزار واحد مسکونی است که این واحد ها تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

اخبار جدید مسکن مهر

زمان تحویل مسکن مهر پرند و پردیس

بنابر برنامه سال ۹۶ زمان تحویل مسکن مهر در پرند و پردیس، زمان تحویل مسکن مهر پردیس هفته دولت سال ۹۶ است که بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر را در فازهای ۱۱، ۵ و ۸  پردیس آماده تحویل کرده ایم.

جدول منتشرشده از سوی شرکت عمران پردیس نشان می‌دهد قیمت مسکن در تهران مهر فاز ۹ قدیم شهر پردیس سرانجام اعلام شد که متقاضیان با احتساب تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی باید بین ۲۴۵هزار تومان تا ۴۵میلیون تومان پرداخت کنند.

بنابر این گزارش، مسکن مهر پرند دارای حدود ۹۵ هزار واحد است که از این تعداد ۷۱ هزار واحد افتتاح شده، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در حال تکمیل است و ۶۰۰۰ واحد متقاضی ندارد که از پیشرفت حدود ۴۰ درصد برخوردارند. تا پیش از این، تعداد واحدهای فاقد تقاضا ۷۵۰۰ واحد بود.

زمان تحویل مسکن مهر کلیه شهرها

دولت تدبیر و امید زمان تحویل مسکن مهر کلیه شهرها را تا پایان سال جاری اعلام کرده بود. در این خصوص دولت تسهیلات مسکن مهر را از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان افزایش داد که در روند تسریع واحدها موثر بود؛ به طوری که از ۲ میلیون و ۲۶۲ هزار واحد مسکن مهر دارای متقاضی تا کنون یک میلیون و ۸۳۰ هزار واحد افتتاح شده و از این تعداد نیز یک میلیون و ۵۳۸ هزار واحد تحویل شده است. لذا ۷۲۴ هزار متقاضی هنوز خانه خود را تحویل نگرفته اند که عمده مشکلات ناشی از خدمات زیربنایی و روبنایی است.

با این حال آمارها نشان می دهد دولت یازدهم طی چهار سال ۵۵ درصد مسکن مهر را تحویل داده و این یعنی سهم دولتهای نهم و دهم از کل واحدهایی که تا کنون به دست متقاضیان رسیده ۴۵ درصد است. ۶۹۰ هزار واحد در دولت قبل تحویل شده و ۸۵۰ هزار واحد در این دولت.
وزیر راه و شهرسازی پیش از این  اعلام کرده بود: در شهر جدید پرند مسکن مهر پرند دارای حدود ۹۵ هزار واحد است که از این تعداد ۷۱ هزار واحد افتتاح شده، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در حال تکمیل است و ۶۰۰۰ واحد متقاضی ندارد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.