آخرین اخبار درباره پروژه کوروش/مدیر کل اداره ارزشیابی: فقط جعفری جوزانی درخواست داده است/این یک پروژه عادی نیست و شاید تکرار نشود

سه شنبه, ۲۰ تیر ساعت ۱۵:۲۴ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۱۶

+ ۱

رئیس اداره نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر تنها مسعود جعفری جوزانی برای ساخت «کوروش کبیر» رسما درخواست مجوز کرده است.

علیرضا سجادپور رئیس اداره نظارت و ارزشیابی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطاب اظهار داشت: غیر از مسعود جعفری جوزانی هیچ کدام از سینماگران برای ساخت فیلمی با موضوع «کوروش کبیر» درخواست پروانه ساخت نداده است.

وی تصریح کرد: تمام کارگردانانی که اعلام کرده اند می خواهند در خصوص کوروش فیلم بسازند، تنها در حد صحبت کردن بوده و هیچ کدام درخواستی برای ساخت این فیلم به اداره نظارت و ارزشیابی نداده اند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هنوز پروانه ساخت برای پروژه «کوروش کبیر» صادر نشده است، ابراز داشت: درخواست ساخت این فیلم اواخر سال گذشته به اداره نظارت و ارزشیابی ارائه شد و با توجه به اینکه این پروژه یک پروژه ملی است باید در انتخاب و صدور مجوز ساخت، دقت بسیاری صورت گیرد.

سجادپور در پایان گفت: این پروژه عادی نبوده و نمی توان آن را بارها و بارها توسط کارگردان های مختلف ساخت. باید با صبر و با توجه به اولویت های مورد نظر، «کوروش کبیر» را جلوی دوربین ببریم. فیلمنامه ای که توسط مسعود جعفری جوزانی نوشته شده است، در حال طی مراحل قانونی است.

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه‌سینما-سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.