آخرین ارزیابی کیفی ۱۹ خودروی داخلی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

در آخرین ارزیابی سطح کیفی خودروهای داخلی، نیسان تیانا، نیومزدا ۳ و گرند ویتارا به عنوان سه خودروی اول معرفی شدند.

به گزارش تفسیری خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران در آخرین ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، نیسان تینا محصول پارس خودرو و با ۳ نمره منفی به عنوان اولین خودروی کیفی در مهر ماه معرفی شده که ۰٫۲ نمره نسبت به شهریورماه ارتقاء یافته است.

پس از این خودرو، نیومزدا ۳ محصول گروه بهمن با نمره منفی ۱۵ و گرند ویتارای ایران خودرو با ۱۸٫۸ نمره منفی در رده‌های بعدی قرار دارند.

مگان پارس خودرو با نمره منفی ۲۱، تندر ۹۰ ایران خودرو با نمره منفی ۲۱٫۷ و تندر ۹۰ پارس خودرو با نمره منفی ۲۱٫۸ در رده‌های چهارم تا ششم جدول نمرات منفی خودروهای تولید داخل قرار دارند.

همچنین بعد از این خودروها، هیوندای آونته محصول خودروسازان راین با ۲۲٫۸ نمره منفی، لیفان۶۲۰ محصول کرمان موتور با ۶۰٫۸ نمره منفی و MVM530 محصول مدیران خودرو با نمره منفی ۶۱٫۹ در رده‌های بعدی قرار دارند.

پژو پارس ایران خودرو نیز آخرین محصول قرار گرفته در سطح کیفی A است که نمره منفی آن ۶۲٫۹ اعلام شده است.

پژو  ۴۰۵، سمند، MVM X33، تیبا، سایپا ۱۳۱، MVM110 و سایپا ۱۳۲ نیز در رده‌های بعدی جدول ارزیابی کیفی خودروهای داخل قرار دارند که نمره منفی آنها ۶۴٫۷ تا ۱۰۳٫۴ اعلام شده است.

سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رده‌بندی کیفی ۱۹ خودروی سواری داخلی را از نظر فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئیات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ انجام داده است.

مطالب مرتبط :

۱۰ پرونده تخلفاتی خودروسازان روی میز محاکمه رفت
قیمت انواع خودرو داخلی + جدول
تداوم نوسان در بازار خودرو
بررسی مشکلات خودروسازان در مجلس
احتمال کاهش قیمت انواع خودرو
قیمت پ‍ژو ۲۰۶ در بازار

ارسال نظر :


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.