آخرین تغییرات رشته محل‌های آزمون ارشد/ حذف ۱۶ رشته محل از دفترچه

۲۸اردیبهشت،

21-200.jpg

دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ اصلاحیه خورد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با توجه به اعلام رشته محل‌های تازه تحصیلی و همچنین اصلاحات اعلام شده درخصوص بعضی از رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ارشد و به منظور مساعدت برای درج کدرشته محل های انتخابی مقرر شد داوطلبان بتوانند تا روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه نسبت به ثبت اولویت‌های انتخابی خود اقدام کنند.

بنابراین ضمن تمدید مهلت انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ فردا دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین کدرشته محل‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مربوط نسبت به ثبت کدرشته محل‌های مورد نظر حداکثر تا پایان روز مذکور اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که قبلاً فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نکرده‌اند، در صورت تمایل با توجه به مندرجات اطلاعیه‌های مذکور، می‌توانند نسبت به ویرایش رشته‌های انتخابی خود تا روز سه‌شنبه ۳۱ اردیبشهت ماه اقدام کنند.

بر اساس این گزارش ۲۳ کدمحل تحصیلی از دفترچه راهنمای انتخاب رشته، حذف شده و پذیرش دانشجو در این کدها انجام نخواهد شد، البته از این تعداد ۱۶ کد رشته محل مربوط به گروه آزمایشی علوم انسانی و ۱۲ کدرشته محل حذفی مربوط به دانشگاه علامه طباطبایی است.

همچنین ۴۰ کد رشته محل به رشته محل‌های دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد اضافه شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.