آخرین تمهیدات منطقه یک به مناسبت برگزاری اجلاس سران

معاون فنی و عمران منطقه یک گفت: به مناسبت برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد تمهیداتی در منطقه یک صورت گرفته است.

محمد شیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: معابر و گذرهای شمال تهران به مناسبت برگزاری اجلاس با پخش بیش از ۱۶ هزار تن آسفالت به صورت دستی و مکانیزه همسطح سازی و بهسازی شد.
وی بیان کرد: به منظور آماده سازی شهر برای استقبال از سران جنبش عدم تعهد ساماندهی کلیه معابر اصلی  بزرگراهی شمال تهران با پخش بیش از ۱۱ هزار تن آسفالت به صورت لکه گیری و ۵ هزار تن به صورت روکش مکانیزه در  دستور کار منطقه قرار گرفت که تا کنون روکشهای مکانیزه معابر به طور کامل اجرا شده و عملیات لکه گیری نیز به زودی به اتمام می رسد.
شیری تصریح کرد: اجرای ۷۰۰ متر کانیو  جانبی و جدول، احداث آنجا، ۷۷۰ متر مربع پیاده رو سازی در محور های مواصلاتی به ساختمان اجلاس و محل اسکان مهمانان خارجی با نصب ۳۰ پل و دریچه  بر روی آنهار از دیگر اقدامات اجرایی است.
وی گفت: مرمت نیوجرسی، ایمن سازی میدان دانشجو با نصب بولارد و خیابان یمن، تعویض خطر نما در اتوبان چمران، نصب رفلکتور در خیابان ملکی، طاهری و داخل کاخ سعد آباد، نصب گل میخ در بزرگراه چمران، نصب کاریکاتور در ایستگاه های اتوبوس BRT و بلوار دانشجو خیابان یمن، نصب گل میخ و رفیقه میانی در خیابان ولیعصر (عج) عملیات خط کشی منتهی به کاخ خیابان ملکی،  خیابان طاهری، خیابان یمن، بزرگراه چمران و داخل محوطه کاخ سعد آباد، تعویض خطر نما در خیابان رشید الدین فضل الله، تعویض استوانه شب رنگ در ولنجک و اصلاح دور برگردان در بزرگراه چمران اقدامات صورت گرفته برای  اجلاس سران است.
شیری افزود: یک طغه یا مسدود شدن و تردد کم در برخی از معابر و بسته شدن کوچه ها مثل شهید فضل الله و خیابان یمن یا خیابان منتهی به سعد آباد از جمله اقدامات ترافیکی در منطقه یک است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.