آخرین توضیحات وزیر ارتباطات دربارهٔ‌ی قطع‌ تماس‌های تصویری رایتل

۱۲ تیرماه ۱۳،

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به احتمال بسیار پیوست فرهنگی رایتل ظرف سه ماه آینده به شورای عالی فضای مجازی ارائه خواهد شد.
 
محمدحسن نامی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال ایسنا که وضعیت تماس‌های تصویری رایتل به کجا رسیده است، توضیح داد: هفته آینده جلسه‌ای در این زمینه برگزار خواهد شد.
 
وی در پاسخ به این‌که پیش از این هم جلسه‌ای با حوزه علمیه برگزار شده، اظهار کرد: بله اما در حال حاضر سعی داریم با حضور بخشهای مختلف دانشگاهی در تدوین پیوست فرهنگی از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم به همین سبب اکنون نمایندگانی از دانشگاه امام جعفر صادق (ع)، دانشگاه علامه، جهاد دانشگاهی، حوزه علمیه و به تازگی دانشگاه دفاع ملی در جلسات مربوط به این موضوع حضور خواهند داشت.
 
وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که آیا با این روند پیگیری تماس‌های تصویری رایتل و پیوست فرهنگی طولانی نخواهد شد، گفت: اکنون کار آغاز شده و اعضای تازه به مرور به ما می‌پیوندند.
 
نامی در ارتباط با این که در نهایت تماس‌های تصویری رایتل از چه زمانی برقرار خواهد شد، اظهار کرد: در اصل ما باید پس از تدوین پیوست فرهنگی آن را به شورای عالی فضای مجازی ارسال کنیم تا پس از تایید آن در شورا کار آغاز شود. البته حتی اگر همین حالا شورا بگوید حتی بدون پیوست فرهنگی موضوع پیگیری شود ما این کار را انجام خواهیم داد چرا که پیگیری این موضوع از وظایف ماست.
 
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: ظرف سه ماه آینده پیوست فرهنگی رایتل به نتیجه برسد.
 
وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر این‌که آیا وزارت ارتباطات تاکنون برای حل مشکل تماس‌های تصویری با شورای عالی فضای مجازی صحبت و مذاکره نداشته، توضیح داد: ما صحبت‌هایی را مطرح کرده‌ایم اما آنها نیز بحث پیوست فرهنگی را مطرح کرده‌اند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.