آخرین خبرها از˝اشباح˝ داریوش‌ مهرجویی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تازه‌ترین فیلم داریوش مهرجویی با عنوان ˝اشباح˝ هم اکنون در مرحله پیش تولید است و تا آخر شهریورماه مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش خبرنگار سینما هنرآنلاین؛ داریوش مهرجویی کارگردان با سابقه سینمای ایران به تازگی می‌خواهد فیلمنامه ای با عنوان “اشباح” را با تهیه کنندگی مشترک جهانگیرکوثری جلوی دوربین ببرد و این پروژه هم اکنون در مرحل پیش تولید است و اواخر شهریورماه دوربین داریوش مهرجویی برای به تصویر کشیدن آخرین فیلمنامه اش روشن خواهد شد.

داریوش مهرجویی در دو فیلم آخرش “چه خوبه که برگشتی” و “نارنجی پوش” نتوانست انتظارها را برآورده کند و طرفداران این فیلم ساز کهنه‌کار سینمای ایران از مهرجویی نا امید شدند.

اشباح در رده فیلمنامه های ده ۵۰ مهرجویی است و تداعی کننده فیلم های ماندگار این کارگردان سینما خواهد بود. مهرجویی در این فیلم می خواهد یک درام خانوادگی را به تصویر بکشد و این فیلم هفت بازیگر اصلی خواهد داشت و هنوز بنا بر وسواس مهرجویی نامی از بازیگران این پروژه سینمایی منتشر نشده است.

نخستین اکران فیلم داریوش مهرجویی درسی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد بود. در جشنواره فیلم فجر امسال دو فیلمساز بزرگ سینمای ایران، داریوش مهرجویی با “اشباح” و مسعود کیمیایی با “متروپل” حضور خواهند داشت.

آخرین فیلم مهرجویی‌که در سینماهای تهران و شهرستان ها روی پرده رفت، فیلم “چه‌ خوبه‌ برگشتی” براساس داستانی از گلی ترقی بود.

در این فیلم مهناز افشار،حامد بهداد و رضا عطاران به ایفای نقش پرداختند.

 

پایان پیام ۴۰۱/۳۳

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.