آخرین خبرها استخدامی استانداری خوزستان

۲۱ آبان ،

۳۰م اردیبهشت ۷۳,۳۳۰


بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – خبرها به روز

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان خبر داد: اسامی پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی پس از تایید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور اعلام می شوند.

به گزارش تفسیری پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ؛ وی افزود: هنوز در هیچ استانی از کشور نتیجهی اعلام نشده است و حتی در بسیاری از استان ها آزمون استخدامی نیز برگزار نشده است و خوزستان جزو استان هایی است که علاوه بر برگزاری آزمون نتیجه را نیز استخراج نموده است اما تا به تایید نهایی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور نرسد اعلام نخواهد شد.

امیدی گفت: پس از تایید نهایی از سوی وزارت کشور اسامی پذیرفته شدگان به استانداری خوزستان ابلاغ می گردد و متقاضیان جهت اطلاع از نتیجه می توانند به پورتال اطلاع رسانی استانداری خوزستان مراجعه نمایند.

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان همچنین از ارزیابی عملکرد دستگاه ها در سال ۹۰ خبر داده و اذعان داشت: ارزیابی انجام گرفته است و بر اساس دستورالعملی که تعریف شده است و شاخص های مورد نظر در حال نهایی شدن است تا مشخص شود دستگاه ها در چه رده ای از نظر کیفیت در انجام امور قرار دارند.

وی افزود: پس از تحلیل عملکرد نتیجه نهایی در اختیار دکتر حجازی استاندار خوزستان قرار می گیرد تا همزمان با هفته دولت از سه دستگاه برتر استان تجلیل به عمل آید.

استخدام استانداری ها-نمونه سوالات آزمون های پیشی


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.