آخرین خبرها استخدامی استانداری قزوین

۱۶ام بهمن ،

۱۶م بهمن ۲۹,۸۰۹

متقاضیان تازه واجد شرایط استخدام در آگهی دستگاههای اجرایی استان از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور ، می توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۱/۱۱/ لغایت ۱۸/۱۱/ جهت ثبت نام در آزمون یاد شده، مدارک خود را بر اساس مفاد بند ۳ آگهی ( نحوه ثبت نام  و چگونگی ارسال مدارک مورد نیاز) به آدرس دستگاه مورد درخواست در آگهی ارسال نمایند.
شایان ذکر است کلیه داوطلبان واجد شرایطی که در خرداد ماه سال جاری در موعد مقرر ثبت نام نموده و همچنین مدارک بصورت کامل ارسال نموده اند، نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و ثبت نام قبلی به قوت خود باقی بوده است.

در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند؟

.
ضمنا تاریخ برگزاری آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.
application/pdf iconآگهی استخدام پیمانی با آخرین تغییرات اعمال شده به شرح ذیل

application/pdf iconفرم درخواست شغل

بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – خبرها به روز

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی تاکنون اعلام نشده است

مدیر کل دفتر منابع انسانی استانداری قزوین گفت: تاکنون زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان از سوی معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور اعلام نشده است.
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری،

سید محمدکریم حسینی افزود: آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان که قرار بود قبلاً در تیرماه امسال برگزار شود توسط معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور و به زمان دیگری موکول شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری های به عمل آمده تاکنون زمان دقیق برگزاری این آزمون به استان اعلام نشده است.

حسینی خطاب به شرکت کنندگان در این آزمون استخدامی گفت: از مراجعه حضوری و تماس تلفنی به استانداری به منظور پیگیری این موضوع پرهیز کرده و منتظر اعلام زمان برگزاری آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی استانداری قزوین به نشانی www.ostan-qz.ir شوند.

اطلاعیه:

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی استان قزوین از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ می رساند، با توجه به اعلام سراسری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهورتاریخ و زمان توزیع کارت و آزمون استخدامی به تعویق افتاد. هرگونه اطلاع رسانی در خصوص تاریخ و زمان تازه توزیع کارت و آزمون استخدامی متعاقبا از طریق پایگاه اینترنتی استانداری اعلام خواهد شد.

اینجا را کلیک کنید

استخدام استانداری ها-نمونه سوالات آزمون های قبلی


استخدام
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.